Sjøulk Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Hei godtfolk, Hadde tenkt å kjøpe meg en Ecovacs robotklipper i år og funderer på plassering av tårnene som roboten bruker for å navigere. Har en liten L formet hage uten noe som helst av planter eller busker og er redd for at det kommer til å bli stygt med flere tårn stående i hagen uten noen mulighet for å gjemme dem bort. Har lest at hvert tårn har en rekkevidde på 45 meter rundt seg, og i teorien vil da ett tårn kunne dekke hele plenen min og ha fri sikt til ladestasjonen. Lurte derfor på om noen hadde erfaring med denne klipperen og viste om den klarer å navigere med kun ett tårn eller om den trenger flere for å orientere seg selv? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Så på en slik selv nylig men leste kommentarer om at man måtte blakke seg på de tårnene for at det skulle funke. Så gikk heller for en Segway som kun bruker GPS og ingen tårn. Den funker fantastisk. Lenke til kommentar
vegaast96 Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Har Ecovacs Goat G1 1600. Denne fungerer nok veldig bra for de som har en hage uten trær og busker. Jeg har 4 stolper på 350 kvadrat. Synes appen og roboten har begrensninger, er f.eks. ikke mulig å se hvorfor mapping av plen evt. feiler. Jeg fikk min for 9000kr som et demoprodukt fra komplett. Er deilig å slippe å betale for 4g modul og kabel, men er litt styrete å få denne i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå