Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Da er vi her igjen, søndag kl 17.00 fyres av Premier Leagues siste runde. Det meste er allerede avgjort desverre, CL er done, nedrykket er done, klart City kan jo tape poeng hjemme mot West ham men hvem tror egentlig på det? Større sjanse at Everton ødelegger for Arsenal (desverre). Det mest spennende den siste runden er tv hvem som tar conference-plassen. Blir det Newcastle, Chelsea(kan faktisk ta EL-plassen fra Spurs om de Spurs'er er det til borte mot Sheffield)eller United? Ooooooh for et nervedrama! Forøvrig takker jeg av som Kamptråd-bidragsyter denne sesongen for denne gang. Neste sesong får noen andre ta over batongen. Takk for meg og ha en fin Pl-avslutning.☺️ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Mange Arsenal-brukere som har trua? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Mange Arsenal-brukere som har trua? På arsenal ja, 1 tap i ligaen i hele 24. Men har null tro på West ham. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Mange Arsenal-brukere som har trua? Jeg har håp, men trua står det dårlig til med, jeg mener vi uansett kan være stolte av gutta etter årets sesong. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai 3 kamp på rad Darwin vrakes. Aiai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai City opp 1-0 etter 2.min ja. Okey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Foden x2. Sesongens spiller indeed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Tamt Liverpool så langt, savner uromomentet Darwin og spisskvaliteten til Jota. Mye å jobbe med for Arne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai barezell skrev (3 minutter siden): Jaja. God sesong uansett 😊 Bare tenk om dommeren hadde baller å dømt straffespark etter Doku's karatespark. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai (endret) 😂😂😂😂😂😂 Skjønner ikke hvorfor jeg klager på at fotball ikke er spennende, hadde jo ikke blitt spennende her selv om city hadde prøvd. Pisset på everton uten å få til noe som helst og der scorer everton Endret 19. mai av Dagner Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai 7 minutes ago, Dagner said: Pisset på everton uten å få til noe som helst og der scorer everton Og City pisser på West Ham, men så scorer West Ham. Snedig hvordan fotball er til tider 😅 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai (endret) Jaja lever jo fremdeles da. Tenk om City spiller uavgjort og Arsenal gjør det samme, hadde vært tragikomisk. Endret 19. mai av Golf'ern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Kun United-kampen som står målløs til pause. #fun Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Er ikke det litt av magien da 😂 Folk gjør jo ikke annet enn å klage om dagen 😊 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Vi snur dette i andre. Er jo egentlig komisk at vi ikke leder. Meeeen tror City tar det også, så da er vi like langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå