Pete Ando Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Hei, Jeg holder for øyeblikket på med førerkort klasse A, og har begynt å titte litt på egen sykkel Budsjettet mitt er rundt 50.000kr, og jeg ser etter noe som er driftsikkert, noe man sitter godt på, gjerne oppreist Har falt litt for Honda Transalp. De jeg har råd til er gjerne veteraner, men hvordan er disse syklene? Er det gode sykler som er driftsikre? Lett å få tak i deler til? Link til aktuell sykkel https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=350965605 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Gjør deg selv en tjeneste og velg en motorsykkel som har injection og tåler E10-bensin. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai (endret) Hvis du ikke har veldig lyst på veteran synes jeg tdm 850 gir veldig mye mer for pengene i klassen, som forøvrig er fornuftig type sykkel. Transalp er en bra sykkel som du får deler til Eksempel https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=352897637 Endret 16. mai av Mag ne Lenke til kommentar
Pete Ando Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai mobile999 skrev (50 minutter siden): Gjør deg selv en tjeneste og velg en motorsykkel som har injection og tåler E10-bensin. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Okay, men du må ha en Transalp 700 fra og med 2008 for å få injection. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Du får en grei Yamaha FZ6 for under 50. Det er en 1000 ganger bedre sykkel enn Transalp. Har hatt Transalp. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai OJ Doe skrev (På 16.5.2024 den 7:50 PM): Du får en grei Yamaha FZ6 for under 50. Det er en 1000 ganger bedre sykkel enn Transalp. Har hatt Transalp. Det er vel i beste fall en sterkt subjektiv påstand. Jeg har hatt TransAlp 650, og elsket den. Ville aldri hatt en FZ6... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå