Ørjanø Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Er det noen mulighet å fjerne en bedrift når man søker? Når jeg søker etter produkter kommer alltid temu opp, å tar opp det meste av den øverste linjen. Jeg handler ikke på temu og helt irrelevant for min del. Før fikk jeg opp ulike bedrifter på øverste linje som ofte traff på hva jeg søkte etter, nå er det nesten bare temu. Irriterende. Lenke til kommentar
sporgesmaal Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai (endret) Så lenge deres SEO og betaling til google holder seg så går ikke det nei. Prøv en annen søkemotor eller bruk "-temu" i søkefrasen din. Med -, uten "" Endret 13. mai av sporgesmaal 4 Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai (endret) Temu betaler mye for seo. bruk prisjakt eller ebay. (der jeg vanligvis finner billigst) ser endel dårlige butikker på googlesøk ville holdt meg unna. Endret 13. mai av joandreas Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Fra Google kan du ikke gjøre noe. Det finnes andre søkemotorer som Kagi der du selv kan vekte ulike sider opp og ned i resultatet og f ex blokkere Temu om ønskelig. Lenke til kommentar
Ørjanø Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Tror jeg faktisk fant det ut. Når jeg søker ulike ting på google kommer ikke temu opp lengre. Trykk på de tre prikkene i rundinger. Trykk på det man ønsker fjernet og deretter block ad. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Syns google søk har blitt veldig dårlig. Kjøpt og betalt bokstavelig talt. 2 Lenke til kommentar
Ørjanø Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Luske_Ludvig skrev (29 minutter siden): Syns google søk har blitt veldig dårlig. Kjøpt og betalt bokstavelig talt. Enig. Men ikke funnet noe bedre enda, men heller ikke prøvd så mange andre søkemotorer. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Luske_Ludvig skrev (38 minutter siden): Syns google søk har blitt veldig dårlig. Kjøpt og betalt bokstavelig talt. Helt enig, scroller man nedover kommer de samme sponsede lenkene om igjen, i stedet for å faktisk vise mer relevante treff. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Jeg er mer og mer på gli over til Kagi.com. Det koster penger å slippe unna slimete komersielle krefter Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai (endret) Jeg kjører min egen søkemotor på serveren hjemme. https://github.com/benbusby/whoogle-search Sitat Get Google search results, but without any ads, JavaScript, AMP links, cookies, or IP address tracking. Easily deployable in one click as a Docker app, and customizable with a single config file. Quick and simple to implement as a primary search engine replacement on both desktop and mobile. Sitat Features No ads or sponsored content No JavaScript* No cookies** No tracking/linking of your personal IP address*** No AMP links No URL tracking tags (i.e. utm=%s) No referrer header Tor and HTTP/SOCKS proxy support Autocomplete/search suggestions POST request search and suggestion queries (when possible) View images at full res without site redirect (currently mobile only) Light/Dark/System theme modes (with support for custom CSS theming) Randomly generated User Agent Easy to install/deploy DDG-style bang (i.e. !<tag> <query>) searches User-defined custom bangs Optional location-based searching (i.e. results near <city>) Optional NoJS mode to view search results in a separate window with JavaScript blocked *No third party JavaScript. Whoogle can be used with JavaScript disabled, but if enabled, uses JavaScript for things like presenting search suggestions. **No third party cookies. Whoogle uses server side cookies (sessions) to store non-sensitive configuration settings such as theme, language, etc. Just like with JavaScript, cookies can be disabled and not affect Whoogle's search functionality. ***If deployed to a remote server, or configured to send requests through a VPN, Tor, proxy, etc. Endret 31. mai av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå