seb_a85 Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai (endret) Google har en forslag til ord funksjon. Jeg merker hver gang at jeg blir i dårlig humør når jeg bruker den. Er det tilfeldig? Er det mulig jeg opplever et sug av min energi som går til å få dem til å tjene mer penger? Ps.: hvis du kjenner en veldig lovende energi si deg at du skal skrive at dette er helt bak mål, så vurder hvor den kommer fra xD Endret 12. mai av seb_a85 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Hvis noen heter for eksempel Syndenes, er det forståelig at de føler seg misforstått. Hvorfor er det ellers behov for å søke på "syndenes" uten en religiøs interesse? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai 22 hours ago, seb_a85 said: Er det mulig jeg opplever et sug av min energi som går til å få dem til å tjene mer penger? I disse tider med sosiale medier, så er det DU som er produktet og bedriftene som kjøper reklameplass er kunden. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Hvilket forslag fra Google fikk deg til å poste dette i kategorien "Forbrukerrett", en underavdeling av "Økonomi og Juss"? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Tråden er flyttet til OT. Dette innlegget skal ikke kommenteres, tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå