FB.093090871808135 Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Har bygd en pc og nå får jeg ikke bilde på skjermen pga ingen signal. Kabinett viftene som er koblet til HK starter. Noe lys på HK og jeg hører viften på cpu starter og deretter roer seg ned. Kommer ikke opp mulighet for å komme inn i bios. Samme symtomene skjedde på mitt gamle HK også. Kan ha blandet ledningene mellom min rm 650 og rm 650x PSU. Kan PSU være grunnen til dette skjer? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Er du 100% sikker på at du har koblet alt riktig? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Jeg vet det er ingen som kobler til PC-speaker lengre, men hvis du har en liggende kan du koble den til og sjekke om det kommer noen feilkoder. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Det kan vises feilkoder på hovedkort også med leds. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Hovedkort, PSU og RAM er..? Som Svein sier, moderne hovedkort har fargekodede LEDs som kan vise hvor feilen ligger. Sjekk og resett RAM-brikkene, sjekk at alle forbindelser mellom PSU og hovedkort er riktige og korrekt montert. Prøv med en annen HDMI-kabel (hvis du bruker det), eller prøv å koble skjermen til en displayport-utgang på GPU. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Hei. Har du en eller to strømforsyninger, siden at du nevner kabler både til rm 650 og rm 650x? Spesifikkasjonene på PC`en kunne det også vært greit om du fikk med. 1 Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai (endret) Har du beholdt den gamle cpu'n? Eller andre deler utover psu? Har du hatt samme feil/feil med forrige pc og ikke vet årsaken, er det spesielt en del jeg ikke ville ha beholdt: PSU For så vidt ikke noen av de andre delene heller. Sjekk socket pinner for skade. Endret 12. mai av baggiebridges Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Kablene kan blandes, så det er ikke det som er problemet. https://www.corsair.com/us/en/s/psu-cable-compatibility Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Prøv hard reset av BIOS, start opp med kun 1 stk minnebrikke. Lenke til kommentar
FB.093090871808135 Skrevet 17. mai Forfatter Del Skrevet 17. mai Takk for svar. Ble at jeg tok ut alt og begynte på nytt. Lot være å plugge i usb 3.0 i usb 3.2 kontakten på HK. DE passet sammen. Nå fungerer den som den skal også fått win 11 på min r5 3600 fra amd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå