vilikkesidet Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai (endret) Hver gang en laster lengere tråder henger siden, fra 30 sekunder til et par minutter. Ukrainatråden er nærmest uleselig. Kjent feil? Endret 11. mai av vilikkesidet Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai vilikkesidet skrev (26 minutter siden): Kjent feil? Jeg merker ingenting. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Merker heller ingen problemer. Prøv å slett nettlesingdata/cache. 1 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Var det en lengre nedetid for alle for noen timer siden, eller var det bare noe hos meg? Måtte senere logge inn på nytt. Etterpå var noen meldingsbokser uten tekst, f.eks: 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august trikola skrev (6 minutter siden): Var det en lengre nedetid for alle for noen timer siden, eller var det bare noe hos meg? Måtte senere logge inn på nytt. Etterpå var noen meldingsbokser uten tekst, f.eks: Var sånn til meg og. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august trikola skrev (8 minutter siden): Etterpå var noen meldingsbokser uten tekst, f.eks: Samme i Lillehammer også ja.. 🙂 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Jeg hadde også et lengre utfall i dag. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august trikola skrev (14 minutter siden): Var det en lengre nedetid for alle for noen timer siden, eller var det bare noe hos meg? Måtte senere logge inn på nytt. Etterpå var noen meldingsbokser uten tekst, f.eks: Jeg måtte logge inn på nytt for et par timer siden. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Mer manglende tekst: og i toppen av sitatbokser Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Boksen som viser folk som leser tråden viser at tråden er tom, tilogmed jeg mangler i tråder jeg leser. 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå