Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Lærevillig skrev (Akkurat nå):

 

Lyden forandrer seg ettersom farten tiltar ja. Når den står på auto, og jeg gir litt gass, rister sidespeil, og vindusvisker hopper. Stor vibrasjon her..😅  Håper å få undersøkt den før helga.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lærevillig skrev (14 timer siden):

Lyden forandrer seg ettersom farten tiltar ja. Når den står på auto, og jeg gir litt gass, rister sidespeil, og vindusvisker hopper. Stor vibrasjon her..😅  Håper å få undersøkt den før helga.  

Mente vifte til varmeapparatet ikke selve motoren til bilen, kan hende jeg leste feil underveis i forklaringene og at du har vibrasjon fra bilmotoren ?

Lenke til kommentar
Nautica skrev (6 timer siden):

Mente vifte til varmeapparatet ikke selve motoren til bilen, kan hende jeg leste feil underveis i forklaringene og at du har vibrasjon fra bilmotoren ?

Mener det er viften som ligger under luftfilter, det er der lyden er høyest,  ved hanskerommet. Det er på den siden speil og visker rister. 

Lenke til kommentar
Nautica skrev (39 minutter siden):

Hvis motoren på bilen "den store motoren som driver bilen fremover" er avslått men tenningen er på og du vrir på viftebryteren til varmeapparatet i forskjellige hastigheter, er det da du får lyd ?

Lyden forsvant da jeg fikk ut det som lå inni motoren til viften.  Strå. Tok vekk pollenfilter, fikk lirka det som var der, ut ovenifra. Lyden forsvant. Vil ta ned motor , og se over den. Sikkert mye støv og drit som ligger der. 

Nå er det bare blåselyd, så det var nok den "innhøstningen" av strå som laget lyd.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...