Mr. President™ Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Ingen tvil om hvem Spurs heier på Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai (endret) Så synger fansen av full hals når det blir 2-0. Bedre med europaleague enn champions league. Vært stille som ett bibliotek til nå. Småklubbmentalitet. Endret 14. mai av ChopperRead 3 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Gratulerer til Aston Villa ☺️ Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Utrolig hvordan City alltid vinner gullet når de er i gullkampen, snubler aldri mot slutten. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai La oss håpe Declan Rice er på telefon og ber kameratene om ta i et tak for sin gamle venn, og selve ligaen, men det skal holde hardt å ta poeng mot 115 fc ( jeg likte den, så jeg stjelern, sry @Alkan). 1 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai (endret) barezell skrev (2 minutter siden): Bowen hattrick inq. NP! Moyes er vel enda bitter, sender B laget Endret 14. mai av Golf'ern Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Golf'ern skrev (14 minutter siden): Utrolig hvordan City alltid vinner gullet når de er i gullkampen, snubler aldri mot slutten. Med en utømmelig bank, 2 A-lag, Pep ved roret og gjentatte brudd på alle ffp regler synes jeg ikke det er så veldig utrolig😅 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai KANE2009 skrev (1 minutt siden): Med en utømmelig bank, 2 A-lag, Pep ved roret og gjentatte brudd på alle ffp regler synes jeg ikke det er så veldig utrolig😅 Ja det er jo oljepenger, ett totalt sjelløst lag uten ordentlig fans... men de er da gode. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Det som er irriterende er at de ikke var veldig gode i dag, men det hjelper jo ikke når tottenham ikke engang scorer alene med keeper Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Begge titteljagerne var svake i sin nest siste kamp. Virker som om sesongen begynner å tære på. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Golf'ern skrev (3 minutter siden): Ja det er jo oljepenger, ett totalt sjelløst lag uten ordentlig fans... men de er da gode. Joda, men jeg synes ikke det er videre imponerende. Litt som når arvinger med flere milliarder på bok klarer å tjene 100 mill, man skal jo nesten være hjernedød for å ikke få til det med slike midler 😅 Det var så sinnsykt mye mer imponerende når Leicester tok gullet for eksempel. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai KANE2009 skrev (3 minutter siden): Joda, men jeg synes ikke det er videre imponerende. Litt som når arvinger med flere milliarder på bok klarer å tjene 100 mill, man skal jo nesten være hjernedød for å ikke få til det med slike midler 😅 Det var så sinnsykt mye mer imponerende når Leicester tok gullet for eksempel. Det er sant, det var en seier for fotballen. Ligagull er jo forventet før sesongen, og Pep blir jo kanskje ikke engang årets trener engang til tross det. Syns egentlig Arsenal har vært best, men City har mer flaks med avgjørelser. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai (endret) 21 minutes ago, KANE2009 said: Med en utømmelig bank, 2 A-lag, Pep ved roret og gjentatte brudd på alle ffp regler synes jeg ikke det er så veldig utrolig😅 2 a lag vil jeg si er litt å ta i, har en av de minste troppen i ligaen, de har kjøpt smart i motsetning til chelsea og United som har handlet som fulle sjømenn. Endret 14. mai av onkel_jon 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai 22 minutes ago, KANE2009 said: Joda, men jeg synes ikke det er videre imponerende. Litt som når arvinger med flere milliarder på bok klarer å tjene 100 mill, man skal jo nesten være hjernedød for å ikke få til det med slike midler 😅 Det var så sinnsykt mye mer imponerende når Leicester tok gullet for eksempel. Enig i det, men det har jo vært en del managere før Pep som ikke var i nærheten av noe lignende. Så litt creds skal han faktisk ha, han er en world class manager. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai onkel_jon skrev (11 minutter siden): 2 a lag vil jeg si er litt å ta i, har en av de minste troppen i ligaen, de har kjøpt smart i motsetning til chelsea og United som har handlet som fulle sjømenn. City er det laget med best dekning i alle posisjoner. Både fordi de har kjøpt smart, og fordi de har masse, masse penger (og mest sannsynlig jukset litt). Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Til og med Ange var misfornøyd med atmosfæren og innstillingen til fansen etter kampen. Litt flau oppførsel. Var HELT stille til det ble 2-0. Nå misser de CL og mye inntekter i ett år, ergo mindre kjøp og forsterkninger, tru om fansen er fornøyd med det? Spillerne var iallefall meget påskrudd, de fortjente poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå