Frank Olsen Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Jeg kan ikke se at det finnes noen Rogfast-tråd. Det må vi jo ha på verdens lengste og dypeste undersjøiske tunnel. Nå er den første delen, fra Kvitsøy og ned til krysset 250 meter under havnivå, ferdig. Fra Stavanger-sida, kontrakt E03, har man kommet vel 2 km nordover, og i motsatt ende, kontrakt E04, godt og vel 4 km sørover. Den siste kontrakten, som inneholder selve Kvitsøy-krysset og vei både sørover og nordover derfra, skal tildeles i løpet av 2 ukers tid. Plantegning av Kvitsøykrysset: Framdriften av prosjektet: Link til prosjektets Facebookside: Facebook Link til Statens Vegvesen: E39 Rogfast | Statens vegvesen 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå