Presley Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Hoi! Jeg kjøpte meg nylig et Logitech G923 som jeg skal bruke på PS5. Men USB ledningen ut fra rattet er for kort. Jeg leser på et par reddit poster at det er dritviktig at en evt. skjøtekabel er USB 3.0 Jeg klarer kun å finne USB 2 garanterte kabler på clas ohlson og elkjøp som er de aktuelle butikkene nær meg i dag. Har dere noe tips om steder å få tak i USB skjøtekabel i 3.0 kvalitet, eller om noen har prøvd med USB 2 og fått det til å virke på de også? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Jeg vet ikke hvilken type USB ledning, er det USB-A til USB-A, der den ene "han" og den andre pluggen er "hun". Her er søk på USB-A ledinger: https://www.prisjakt.no/c/usb-kabler?147=10368&210=37483|10004&r_6183=3-75 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Logitech sine ratt bruker USB 2.0, så en USB 3.0 kabel vil ikke utgjøre noe forskjell. Om kabelen er veldig lang kan kvalitet dog ha noe å si. Vil tro Belkin forlengeren hos Elkjøp vil fungere helt fint. Kan være greit å ha i bakhodet at USB standarden oppgir en maks kabellengde på rundt 5 meter. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai (endret) Jeg ser at der er f.eks 5 meter forlenger kabel som er "aktive". Det skulle en tro at det vil virke om du kobler den kabel du har i en slik (for USB 2.0). eksempel: https://www.prisjakt.no/product.php?p=2443606 "Deltaco Prime Active USB A - USB A M-F 2.0 5m" Endret 11. mai av Svein M Lenke til kommentar
Presley Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai Jeg endte opp med denne fra clasern i 3 meters utførelse og det fungerte det 👌 Så da er det som dere sier tilstrekkelig med USB 2.0 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Den på rattet er kanskje 2 meter, så da kan 3 meters forlengelse virke selv uten at den er av "aktiv" type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå