Gå til innhold

T630 har kommet

Habla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier du nå at hvis det kommer en ny telefon som har noe INGEN andre telefoner har nå, ville den komme på rundt 17000,-?

Men det kan godt henne den 7110 for noen år siden kosta det.

Akuratt det husker jeg ikke

Enkelte var villige til å betale 20.000 kroner for å få den først. I dag, syv måneder senere får du Nokia 7110 for under 3.000 kroner, og det uten at du behøver tegne nytt abonnement.

LINK

Endelig har de mye omtalte WAP-telefonene nådd norske butikk-hyller. På kjøpesenteret Byporten ved Oslo S, kan du nå kjøpe Nokias 7110 - men til blodpris.

LINK

Finner dessverre ikke noe sted hvor det står konkret at den kosta opp mot 17 000,-. Men hvorfor skulle jeg lyve om det egentlig.... :roll:

Uff syns å kunne huske at det var skikkelig dritt telefon... Husker onkelen min kjøpte den (bare for å ha bedre enn meg siden vi "konkurerete" litt) og det var bare feil med den og den var endel på verksted. Det var ikke lenge han hadde den nei...

EDIT: men d kan jo være en enkelttilfelle også da..

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar

Jeg tror den høye prisen har direkte forklaring med at de importerer telefonene fra Asia eller rundt der et sted. (det stod i det stykket jeg så om telefonen) Derfor må de nødvendigvis ta en høyere pris på telefonen nå de ikke får den mellom sine faste kanaler som har en mer opptimal logistikk for varene. Prisen blir nok mer rundt 3400 kr men jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar
Nokia 7110 kosta jo opp mot 17 000,- da den kom så..

Synes også 17.000,- hørtes vanvittig mye ut. Men men, jeg husker jo når jeg kjøpte Ericsson SH888 til 9000kr, da var den riktignok ikke kommet til Norge enda, og for ikke å snakke om 8810 til 13000kr, hehe, helt ville priser de hadde den gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...