Gå til innhold

T630 har kommet

Habla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og strengt talt er det vel bedre og vente litt til en helt ny telefon har vært på markedet litt, så barnesykdommer kommer frem og eventuelt fikset opp med ny firmware.Det synes nå jeg i hvert fall!

Edit: Hvis det ikke er foreksempel en Siemens så du lett kan oppradere firmware selv da!

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Sier du nå at hvis det kommer en ny telefon som har noe INGEN andre telefoner har nå, ville den komme på rundt 17000,-?

Men det kan godt henne den 7110 for noen år siden kosta det.

Akuratt det husker jeg ikke

Enkelte var villige til å betale 20.000 kroner for å få den først. I dag, syv måneder senere får du Nokia 7110 for under 3.000 kroner, og det uten at du behøver tegne nytt abonnement.

LINK

Endelig har de mye omtalte WAP-telefonene nådd norske butikk-hyller. På kjøpesenteret Byporten ved Oslo S, kan du nå kjøpe Nokias 7110 - men til blodpris.

LINK

Finner dessverre ikke noe sted hvor det står konkret at den kosta opp mot 17 000,-. Men hvorfor skulle jeg lyve om det egentlig.... :roll:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Dere får tro hva dere vil. Jeg husker GODT at det stod om blodprisene på Nokia 7110 i avisene for noen år siden. Det var den første wap-telefonen og det var enorm etterspørsel. Skal finne fram en link etterhvert.

Dette stemmer .. Jeg kjøpte min for 8000 tusen gjennom www.netshop.no . _(Vet ikke om den eksisterer i samme form enda )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...