Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når får man tid til å date??

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 unger fra tidligere forhold som jeg har annenhver uke, også jobber jeg skift. Den uken jeg ikke har ungene jobber jeg 14-22. 

Så i praksis så kan jeg jo date annenhver helg da, men hvis man møter noen som virker interessante, så vil man jo kanskje møtes litt oftere enn det. Føler den andre parten fort kan miste interessen når jeg kan møte dem så sjeldent?

Jeg lurer litt på om det er flere i min situasjon som har noen tips og erfaringer rundt dette. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
On 5/10/2024 at 4:44 PM, btclx said:

Jeg har 2 unger fra tidligere forhold som jeg har annenhver uke, også jobber jeg skift. Den uken jeg ikke har ungene jobber jeg 14-22. 

Så i praksis så kan jeg jo date annenhver helg da, men hvis man møter noen som virker interessante, så vil man jo kanskje møtes litt oftere enn det. Føler den andre parten fort kan miste interessen når jeg kan møte dem så sjeldent?

Jeg lurer litt på om det er flere i min situasjon som har noen tips og erfaringer rundt dette. 

Kan du ev få barnevakt innimellom når du har barna? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
btclx skrev (På 10.5.2024 den 4:44 PM):

Min erfaring at kvinner ofte er mer utålmodige når det kommer til dating enn menn. Menn kan fint vente to uker for å møtes, mens ei kvinne må helst se mannen nesten hver dag i den tidlige fasen. For meg som mann, så hadde det funket ypperlig å møte en date annenhver uke, fordi jeg har en aktiv livsstil og egentlig lite ekstratid. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest a2abc...9e2

Er vel derfor man oftest ender opp med å date kollegaer eller andre i samme bransje ?

Jeg som jobber 8-16 hadde aldri begynt å date en som jobber skift, for det passer ikke min livsstil overhodet.
Samtidig så vet jeg at en kompis av meg som jobber skift, han hadde hatt vanskelig for å date noen som jobbet normale arbeidstider, rett å slett fordi alle gangene han har prøvd har det vært grunnen til at de gjør det slutt også.

Så hvis du vil date i gitt situasjon, få deg ny jobb..eller finn noen med likt tidsskjema som deg som kan ta en date før arbeidstid den uka du har mulighet ^^

Anonymous poster hash: a2abc...9e2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...