TheOats Skrevet 15. mai Forfatter Del Skrevet 15. mai Odyssey Genesys, White & Golden Edition - by Sergio Roca Martinez 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai (endret) TheOats skrev (På 13.5.2024 den 8:00 AM): Her er en som ser ut som en bok. Denne likte jeg spesiellt godt 🤩👍 Edit: Sikkert fordi jeg elsker bøker 😁 Endret 15. mai av Trippelure 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. mai Forfatter Del Skrevet 15. mai 2 minutes ago, Trippelure said: Denne likte jeg spesiellt godt 🤩👍 Edit: Sikkert fordi jeg elsker bøker 😁 Bøker er gøy! Vel, lydbøker mener jeg helt ærlig. Har ikke plass til å samle på bøker å leser ikke bra nokk. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai TheOats skrev (15 minutter siden): Bøker er gøy! Vel, lydbøker mener jeg helt ærlig. Har ikke plass til å samle på bøker å leser ikke bra nokk. Jeg samler på bøker og leser de. Men en god historie som er lest av en god stemme er også gøy å høre på 😊 TheOats skrev (På 14.5.2024 den 8:28 PM): Disse var også fine, kul effekt! Og som alltid gode bilder 😃 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. mai Forfatter Del Skrevet 15. mai 5 minutes ago, Trippelure said: Jeg samler på bøker og leser de. Men en god historie som er lest av en god stemme er også gøy å høre på 😊 Disse var også fine, kul effekt! Og som alltid gode bilder 😃 Tusen takk! 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai TheOats skrev (4 minutter siden): Tusen takk! Bare hyggelig, og tusen takk til deg som deler så vakre kortstokker og bilder 😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå