TheOats Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai Så det er litt interesse her for denne hobbyen? Hadde vert kult om flere begynte å samle. Her er en annen stokk jeg tok bilde av. Litt annen type. 1 2 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai De var kule. Disse her, er uvanelig breie. Amerikansk format. 😀 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai Veldig kult! Lurer på om "amerikansk format" er det jeg kjenner som poker størrelse? Vist det er størrelsen på kortene du mente. Jeg er kjent med poker størrelse som er det jeg samler, og med bridge størrelse som er litt smalere. Jeg lurer på om bridge størrelsen er den mest vanlige i Norge. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai Vent, når jeg ser nærmere på bildet så ser jeg at de ser, som du sier, uvanlig breie ut. Så det var en spøk jeg ikke forsto haha 😛 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai (endret) Endret 12. mai av TheOats 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Karltorbj skrev (6 timer siden): De var kule. Disse her, er uvanelig breie. Amerikansk format. 😀 Fine kort. Problemet er at de mangler symmetri. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai (endret) RRhoads skrev (32 minutter siden): Fine kort. Problemet er at de mangler symmetri. Kan brukes til flere tryllekunster, da. 😄 Endret 12. mai av Karltorbj 1 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai Stop meg visit dere blir lei 😛 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai (endret) TheOats skrev (27 minutter siden): Stop meg visit dere blir lei 😛 Det som du viser, er jo kunst, baade kortstokkene og bildene Endret 12. mai av Karltorbj 2 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Bare fortsett, doedskule kort. Denne er litt rar. Det er den siste jeg har. 1 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai Wow veldig uvanlig ja! Har sett noen med uvanlig fasong, men har ikke samlet dem enda. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai Her er en som er litt mer vanlig. 1 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai TheOats skrev (17 minutter siden): Her er en som er litt mer vanlig. Litt mer standard disse, ikke saa spesielle motiver, som de andre, men virkelig flotte. Hadde jeg hatt noen av disse kortstokkene, saa hadde Essokortene, blitt brukt, naar kompisene, var paa besoek. 😀 Eller en av dem i bruk, kanskje, til spesielle anledninger. 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mai Forfatter Del Skrevet 12. mai Du kan kjøpe noen av disse selv om du vil. Jeg kjøper ofte fra en svensk butikk som heter kortleksbolaget.se. De har ikke alltid det jeg vil ha, så noen ganger må jeg kjøpe fra land enda lengre vekk. outland.no Har også noen kortstokker. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai TheOats skrev (4 timer siden): Stop meg visit dere blir lei 😛 Nei, jeg blir ikke lei 🤩 Og jeg er helt enig med @Karltorbj i at det du viser er kunst, både kortene og bildene du tar av de. Jeg syns det er passe nerdete + estetisk vakre kortstokker = superkult 😎 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai TheOats skrev (13 timer siden): Så det er litt interesse her for denne hobbyen? Hadde vert kult om flere begynte å samle. Her er en annen stokk jeg tok bilde av. Litt annen type. Hehe, likte disse siden jeg elsker å drikke kokosnøttvann etter å ha trent eller en lang dag i sola 🥥😋 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai 8 hours ago, Trippelure said: Hehe, likte disse siden jeg elsker å drikke kokosnøttvann etter å ha trent eller en lang dag i sola 🥥😋 Hehe OPC (Organic Playing Cards) har mange kortstokker med mat tema. Har en kaffe or en banan versjon selv 😛 8 hours ago, Trippelure said: Nei, jeg blir ikke lei 🤩 Og jeg er helt enig med @Karltorbj i at det du viser er kunst, både kortene og bildene du tar av de. Jeg syns det er passe nerdete + estetisk vakre kortstokker = superkult 😎 Tusen takk! 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Her er en som ser ut som en bok. 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. mai Forfatter Del Skrevet 14. mai (endret) Denne kortstokken har illustrasjoner laget av https://www.instagram.com/__1.0__?igsh=cHRzYXY5ODJ3c2h0 Endret 14. mai av TheOats 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå