Linepusle Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Takk for hyggelig treff på en (nesten alt for ) fin dag. Malvik og Storfossen har vi besøkt tidligere. (Anbefaler kanskje å dra litt senere på dagen, når sola ikke skinner rett ned på fossen. 🙂) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. mai Forfatter Del Skrevet 9. mai Jeg tok mange bilder på treffet, og lekte meg en del med ICM i den dunkle skogen med lyset som kom inn fra sola. Våren viste seg fra sin beste side også,, så det blir en blanding av ICM og vårfornemmelser. 1. Bjørk 2. Bringebærskudd 3. Mosefosser 4. Skogsorgel 5. Småskog 6. Rødt tak 7. Grønn skogbunn 8. Skogsvann 9. Storfossen BW 10. Vannløpere Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai (endret) Takk for turen! Bilder i rekkefølgen de ble tatt... 1. 2. Utsikten 3. Solstråletest @RambaZamba 4. Bildet jeg synes ble best 5. Bare for å vise at vi var der.... må nok tilbake en annen gang 6. Skogbunnen er mer spennende enn fossen etter min mening Endret 11. mai av Trig8 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Takk alle for en fin og hyggelig fototur! 😊 Fine bilder dere har postet. Liker spesielt: Linepusle nr: 4, 7, 8 og 10. Trig8 nr: 2, 4 og 6. Mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Hei og takk for en fantastisk flott fototur ut i naturen Som Linepusle så lekte jeg meg masse med ICM og makrofilter, så det ble endel nærbilder av blomster og noe abstrakt 🥰 Noen bilder har jeg både i farge og svarthvitt. Av bildene deres så liker jeg godt: Linepusle: 5 flotte lysstriper på trestammene, 7 du fikk virkelig frem skogbunnen, 9 Trig8: 4 fint lys og fokus (jeg liker også denne best ), 6 Helena: 2 og 4 dramatisk og flott i svarthvitt, 9 Mine bilder 1 2 3 4 5 6 7 8 tatt med monocle 26 mm 9 10 11 12 13 14 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Takk for en vellykket treff med den fineste vår sol. Dere var flinke og det ble masse flotte bilder. Mine favoritter: Linepusle 4 (så bra!), 6, 8, 10 Trig8 2, 4(supert), 5, HelenaN 4, 5, 6, 12 krøllx 1, 8, 9, 12, 13 1. 2. 3. 4. 5. 6 7 8 9 10 11 Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai (endret) Hei alle! Og takk for en fin dag! Interessant å se hva vi får øye på på en slik dag. Mange fine bilder! Her kommer mine highlights. 😉 1. 2. 3. 4. 5. Endret 23. mai av Yngvardo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå