Gjest 14ec4...e2b Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Oppdaget at sparebank1, skal ha en rekke gebyrer på avtalegiro etc. Jeg trodde det var gratis. Iallfall den forrige banken fikk jeg inntrykk jeg ikke har betalt gebyrer på avtalegiro og e-faktura. Sikkert noe mer som står i spesifikasjonene, men hva gjør dere? Anonymous poster hash: 14ec4...e2b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Gjest 14ec4...e2b skrev (6 minutter siden): ... men hva gjør dere? Bytter bank. Sjekk Dagligbank på Finansportalen. Lenke til kommentar
Gjerrigknarken Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jeg velger aldri banker med gebyrer. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai 1 hour ago, Guest 14ec4...e2b said: Oppdaget at sparebank1, skal ha en rekke gebyrer på avtalegiro etc. Jeg trodde det var gratis. Betaler i al fall ingen slike gebyrer i Sparebank1 Østlandet. Hvilken Sparebank1 bank har gebyrer på avtalegiro? Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jeg har Sparebank1 Østlandet og betaler heller ikke gebyr Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Avtalegiro er gratis hos de fleste banker inkl Sparebank1. https://www.sparebank1.no/nb/smn/privat/kundeservice/bestill/prisliste.html Men det kan være du mottar et fakturagrunnlag for hver betaling? Det er ikke noe banken styrer. En avtalegiro er en fullmakt du gir til banken for at utsteder kan gjøre regelmessige trekk fra din konto innenfor en gitt ramme. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai (endret) Sparebank 1-bankene setter renter og gebyrer helt uavhengig av hverandre. At din lokale bank er gebyrfri betyr ikke at alle er det. Sjekk f eks ut Ringerike og Hadeland, Nordmøre, Lom og Skjåk. Helt sikkert flere av dem som har gebyrer som standard. Finnes helt sikkert gebyrfrie produkter eller programmer, men de har gebyrer som standard. Endret 10. mai av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Svaret her er forøvrig enkelt: Som privatperson er man ikke kunde i en bank med gebyrer for dagligbanktjenester. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå