jeg som ble lurt Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Er det noen som kjøpte bil fra dem? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Jeg gjorde det nesten, men ombestemte meg i siste liten. Ble du lurt? Lenke til kommentar
jeg som ble lurt Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai Ja ,veldig. Anbefaler at ingen skal ha noe med dem å gjøre . 2 Lenke til kommentar
jeg som ble lurt Skrevet 15. mai Forfatter Del Skrevet 15. mai Hanhijnn skrev (På 13.5.2024 den 10:12 AM): Jeg gjorde det nesten, men ombestemte meg i siste liten. Ble du lurt? Kan jeg spørre hvorfor du ombestemte? Forstått du at de er lurere eller noe annet? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai jeg som ble lurt skrev (Akkurat nå): Kan jeg spørre hvorfor du ombestemte? Forstått du at de er lurere eller noe annet? Var vel egentlig ikke jeg som ombestemte meg. Var litt klønete formulert. Det som skjedde var at jeg sa fra til selger at vi kommer i morgen for å se på, og sannsynligvis kjøpe bilen. Da ble den "plutselig solgt" til noen andre. Lenke til kommentar
jeg som ble lurt Skrevet 15. mai Forfatter Del Skrevet 15. mai (endret) Hanhijnn skrev (På 15.5.2024 den 1:23 PM): Var vel egentlig ikke jeg som ombestemte meg. Var litt klønete formulert. Det som skjedde var at jeg sa fra til selger at vi kommer i morgen for å se på, og sannsynligvis kjøpe bilen. Da ble den "plutselig solgt" til noen andre. Kan jeg spørre om det var lenge siden eller nå, og kanskje om det gjelder en Audi? Endret 16. mai av jeg som ble lurt Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai (endret) https://data.brreg.no/enhetsregisteret/oppslag/enheter/926798103 Ene medeier/styremedlem står som "Fratrådt" i 2022 2 stk uleggsforretninger på 25K NOK hver av Namnsfogden fra November 2023 så firmaet kan ha økonomiske problem https://rettsstiftelser.brreg.no/nb/oppslag/virksomhet/926798103 Sitat En utleggsforretning betyr i praksis at kreditor ber om hjelp av namsmannen til å tvangsinndrive gjelden fra skylder. Når namsmannen avholder en utleggsforretning, så har namsmannen plikt til å ta pant i formuesgoder og/ eller ilegge et utleggstrekk i skyldners inntekt. Endret 15. mai av Rune_says 1 Lenke til kommentar
jeg som ble lurt Skrevet 15. mai Forfatter Del Skrevet 15. mai Rune_says skrev (15 minutter siden): https://data.brreg.no/enhetsregisteret/oppslag/enheter/926798103 Ene medeier/styremedlem står som "Fratrådt" i 2022 2 stk uleggsforretninger på 25K NOK hver av Namnsfogden fra November 2023 så firmaet kan ha økonomiske problem https://rettsstiftelser.brreg.no/nb/oppslag/virksomhet/926798103 Betyr det at jeg får aldri pengene tilbake? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai jeg som ble lurt skrev (26 minutter siden): Betyr det at jeg får aldri pengene tilbake? Nei, relativt små krav så behøver ikke å bety så mye. 1 Lenke til kommentar
jeg som ble lurt Skrevet 15. mai Forfatter Del Skrevet 15. mai (endret) Hanhijnn skrev (På 15.5.2024 den 1:23 PM): Var vel egentlig ikke jeg som ombestemte meg. Var litt klønete formulert. Det som skjedde var at jeg sa fra til selger at vi kommer i morgen for å se på, og sannsynligvis kjøpe bilen. Da ble den "plutselig solgt" til noen andre. Veldig viktig for meg var det en Audi ? Fordi det var den som vi har kjøpt. Kanskje prøvd å selge den 2 ganger. Takk. Endret 16. mai av jeg som ble lurt Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai jeg som ble lurt skrev (16 timer siden): Kan jeg spørre om det var lenge siden eller nå, og kanskje om det gjelder en Audi A4? Det var for 3 - 4 uker siden, men det gjaldt en BMW. 1 Lenke til kommentar
jeg som ble lurt Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Hanhijnn skrev (28 minutter siden): Det var for 3 - 4 uker siden, men det gjaldt en BMW. Takk. Vi også har "kjøpt " bilen 4 uker siden ,eller enda mer egentlig. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Det holder med én tråd om samme emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg