eiriksen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Noen som har erfaringer med denne? Er ikke særlig kresen, vil bare at den yter bedre enn den 3 år gamle Canon printer og scanner vi har. Ser spesifikasjonene bra ut? http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...product_id=4232 Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei. Skal du kjøpe en slik skriver anbefaler jeg deg HP 2175. 2110 er en utgående modell. Hos Elkjøp tror jeg 2175 koster 1495 og det er en fin pris! Jeg har den selv og kan anbefale den. Jeg er iallfall veldig fornøyd. Lykke til med kjøpet. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har selv 2110 og er kjempefornøyd med den.... Har desverre hatt litt problemer med den medfølgende softwaren, men kvalitetsmessig er den veldig bra. Jeg vil si meg enig i at du bør vurdere 2175, som er en forbedring av denne modellen (Bla. kortleser) og bedre muligheter for kantløse utskrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå