mekk4 Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai Prøver å eksportere Authenticator fra iPhone til iPad men kodene er forskjellige.iphone koder fungerer på de forskjellige apper men ikke ipad må ipad være på nett ved eksport? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Sjekk at klokken på iPhone og iPad er korrekt. Du kan sjekke på https://time.is for å se om enhetene har korrekt klokkeslett. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Har du fulgt denne beskrivelsen (som er ca. 1 år gammel): Sync your accounts between devices with Google Authenticator To use the sync feature, you must first sign in to your Google account. Once logged in, the app will prompt you to select the account you want to use to sync. After selecting the appropriate account, simply click Continue. The app will automatically back up the 2FA data of all your accounts to the cloud, and a small cloud icon will appear at the top of the screen to indicate the sync status. If you have a second device, you can open the Google Authenticator app on it and sign in to the correct account to sync linked accounts and their 2FA tokens. Lenke til kommentar
mekk4 Skrevet 8. mai Forfatter Del Skrevet 8. mai nebrewfoz skrev (3 timer siden): Har du fulgt denne beskrivelsen (som er ca. 1 år gammel): Sync your accounts between devices with Google Authenticator To use the sync feature, you must first sign in to your Google account. Once logged in, the app will prompt you to select the account you want to use to sync. After selecting the appropriate account, simply click Continue. The app will automatically back up the 2FA data of all your accounts to the cloud, and a small cloud icon will appear at the top of the screen to indicate the sync status. If you have a second device, you can open the Google Authenticator app on it and sign in to the correct account to sync linked accounts and their 2FA tokens. Google Authenticator blir den automatisk konfig om jeg tar sikkerhetskopi iPhone å sletter iPhone fabrikk innst?starter ny iPhone henter sikkerhetskopien Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai 2 minutes ago, mekk4 said: Google Authenticator blir den automatisk konfig om jeg tar sikkerhetskopi iPhone å sletter iPhone fabrikk innst?starter ny iPhone henter sikkerhetskopien Det er jeg ikke sikker på ... Men om du må logge deg inn på din Google-konto (fra Google Authenticator) på ny iPhone, er det noe problem? (Jeg var gjennom noe lignende med MS Authenticator ved bytte av iPhone i fjor, men jeg husker ikke om det "gikk av seg selv" eller om jeg måtte logge meg inn på min MS-konto.) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Hvis du ikke får det til med Google Authenticator, så kan Authy til IOS og Android være løsningen. Den synkroniserer mellom flere enheter. https://apps.apple.com/us/app/twilio-authy/id494168017 Husk å bruke et bra passord til slike tjenester. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Jeg byttet fra Google til Microsoft, vil ikke tilbake for å si det sånn. Lenke til kommentar
mekk4 Skrevet 8. mai Forfatter Del Skrevet 8. mai Mener at jeg tar sikkerhetskopi å evt sletter til fabrikk inst så kommer Google aut automatisk opp på ny iPhone. Lenke til kommentar
minim Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai ^fmj skrev (5 timer siden): Jeg byttet fra Google til Microsoft, vil ikke tilbake for å si det sånn. microsoft er et h.... når du bytter enhet så jeg skal aldri tilbake dit for å si det sånn Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Authy har vært nevnt, Aegis er et annet alternativ https://play.google.com/store/apps/details?id=com.beemdevelopment.aegis Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai 17 hours ago, minim said: microsoft er et h.... når du bytter enhet så jeg skal aldri tilbake dit for å si det sånn Null problem med MS Authenticator ved bytte av iPhone i fjor, for min del. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai minim skrev (20 timer siden): microsoft er et h.... når du bytter enhet så jeg skal aldri tilbake dit for å si det sånn Aldri hatt problemer, hva skjedde hos deg? Lenke til kommentar
minim Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai ^fmj skrev (1 time siden): Aldri hatt problemer, hva skjedde hos deg? Ingen av de fungerte lenger og måtte settes opp på nytt. Google virker sømløst hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå