Spillredaksjonen Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai Nintendo bekrefter avduking av «Switch 2» Har nå solgt over 141 millioner Nintendo Switch-konsoller. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai Kjetting01 skrev (18 minutter siden): Gleder meg til Skyrim på Switch 2! Ikke gi dem idéer Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai Håper noen cracker konsollen få dager etter launch og lager en emulator 😆 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai Sydvest skrev (3 timer siden): Ikke gi dem idéer "Skyrim remastered remake rebuild refurbished rererererererererere.... Switch 2 edition?" 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai (endret) Kjetting01 skrev (3 timer siden): Gleder meg til Skyrim på Switch 2! håper det kommer med bedre grafikk? Endret 7. mai av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai Jeg frykter dette blir svak maskinvare etter alle disse årene. Nintendospill burde kjøre på RTX-kort, ikke gimmick-konsoll. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai (endret) BadCat skrev (13 timer siden): Nintendospill burde kjøre på RTX-kort, ikke gimmick-konsoll. Det er nok Nvidia som står bak chipen på Switch 2, akkurat som var tilfelle på Switch 1. Det blir åpenbart svakere rå maskinkraft enn Xbox og Ps5. Samtidig vil det være ny teknologi. DLSS blir nok tilgjengelig på Switch 2. Til tross for svak maskinvare vil det nok være muligheter, med litt triksing, å kjøre krevende spill med god bildeflyt. Og husk at også Switch 1 var en "svak" konsoll sammenlignet med PS4 og Xbox One da den kom i 2017. Jeg tror Switch 2 vil stå sterkere mot dagens konsoller enn det Switch 1 gjorde i sin tid. Du kan høre hva folkene i Digital Foundry spekulerer i her. Syntes det var et interessant, kort klipp. Endret 8. mai av Donkey Kong 1 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Håper og tror at Switch 2 blir bakoverkompatibel. Det er så mange spill som hadde trengt litt mer kraft, til og med Nintendo sine egne! Da blir det fort ei ny runde med både Zelda og Xenoblade Cronicles serien spesielt. Til og med nye Paper Mario remasteren får "bare" 30 fps 🤔 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Kjetting01 skrev (På 7.5.2024 den 8:19 PM): Gleder meg til Skyrim på Switch 2! Samma her. Håper jeg får mer enn 30fps. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai (endret) Det ble anitklimaks når denne får så svak maskinvare. Kanskje det kan komme et løft hvis det kommer noen spilltitler folk har ventet på i årevis, men det endrer ikke svak maskinvare. Jeg vil ha en noSwitch som kun er vanlig stasjonær konsoll og langt kraftigere. Det kom en Switch som ikke Switcher 20. september 2019, men feil type. Jeg hadde et håp om det kom en son kun var stasjonær, men holdt heldigvis ikke pusten. I verste fall kan man overklokke maskinvaren og bygge den om til stasjonær og med kjøling. Det er allerede folk som har gjort overklokket den første så framerate økte med over 30%. Det må komme noen dugelige spill før jeg skal orke det. F.eks. hvis de lager en remake av Super Metroid. Tenk om det ble slutt på desktop komputere og DIY og alt gikk ovver til bærbare med dock. Nei, den der håndholdt gimmicken skal de bare stikke et visst sted hvor sol ei skinner. Endret 22. mai av BadCat Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Jeg brukte Switch til opptrening med ergoterapeut da jeg var innlagt på Sunnaas. Skal ha en selv, men venter på #2. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå