spetter Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai (endret) Razer Nommo PRO Gaming https://www.komplett.no/product/1080229?noredirect=true# ble kjøpt 19/06/2019 fra komplett. Rett under 5 år mao. Plutselig gikk strømmen. Etter feilsøk ser det ut som Razer Nomo lydanlegget plutselig ble defekt. Når skrur på anlegg så slår sikringen seg av. Bra lydanlegg ble overasket at det sluttet å fungere eter rett under 5 år. Er dette en vanlig feil med Razer Nommo PRO Gaming når det blir 4-5 år ? Trenger uansett å bestille nytt. Hvordan er oppfølgeren Razer Nommo V2 Pro Gaming ? Hva kan anbefalles som lydnalegg til pc ? Endret 5. mai av spetter Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Personlig så har jeg et par aktive høyttalere fra Argon. Fungerer veldig bra for min del. Argon Fenris A4 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 5. mai Forfatter Del Skrevet 5. mai (endret) Når jeg tenker meg om så er produktet innenfor 5 års reklamasjonstiden (kjøpt juni 2019). Har sendt inn forespørsel til komplett Endret 5. mai av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå