AJZ Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Jeg har 5.99 i snitt og det laveste snittet i fjor på medisin var 5.98... Ser det lyst ut fot meg, eventuelt hvordan kommer man seg inn på venteliste? Lenke til kommentar
Mttrz12 Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai (endret) Det er færre søkere i år. Jeg vil spå at snittet vil gå ned bitte litt både på førstegangsvitnemål og ordinært vitnemål. Jeg tror du kommer inn med det snittet du har, i verste fall fra venteliste Endret 6. mai av Mttrz12 Lenke til kommentar
AJZ Skrevet 6. mai Forfatter Del Skrevet 6. mai 10 hours ago, Mttrz12 said: Det er færre søkere i år. Jeg vil spå at snittet vil gå ned bitte litt både på førstegangsvitnemål og ordinært vitnemål. Jeg tror du kommer inn med det snittet du har, i verste fall fra venteliste Hvor ser du at det er færre søkere? Lenke til kommentar
Mttrz12 Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai AJZ skrev (På 6.5.2024 den 2:04 PM): Hvor ser du at det er færre søkere? Samordna opptak har lagt ut søkertall. Du kan se det der. Lenke til kommentar
Hoyo Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai (endret) AJZ skrev (På 4.5.2024 den 12:15 PM): Jeg har 5.99 i snitt og det laveste snittet i fjor på medisin var 5.98... Ser det lyst ut fot meg, eventuelt hvordan kommer man seg inn på venteliste? Hei, du har vel ikke hatt eksamen enda? Det er det som trekker ned for de fleste. Vil anta at snittet går ned betraktelig (for førstegangssøkere), med tanke på at fjorårets vg3 slapp unna bokmål eksamen (der de fleste gjør det dårligst) og eksamen på vg1 og vg2. Samtidig har det blitt opprettet 60 nye plasser. Endret 13. mai av Hoyo Lenke til kommentar
AJZ Skrevet 13. mai Forfatter Del Skrevet 13. mai 5 hours ago, Hoyo said: Hei, du har vel ikke hatt eksamen enda? Det er det som trekker ned for de fleste. Vil anta at snittet går ned betraktelig (for førstegangssøkere), med tanke på at fjorårets vg3 slapp unna bokmål eksamen (der de fleste gjør det dårligst) og eksamen på vg1 og vg2. Samtidig har det blitt opprettet 60 nye plasser. Jeg hadde friår, så jeg søker førstegangs vitnemål og uteksaminerte i fjor. Satser på at snittet ikke går opp ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå