Teppebanker Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai God aften. Joda. Den derre tekknålågien skrider stadig fram. Beklageligvis tar den rett som det er et steg tilbake også. Det er balle. Jeg skal ikke påstå det er rett før det klikker for meg, men vi nærmer oss. Når jeg sender meldinger på Facebook Messenger, får jeg (nå) en notification. På samme måte som når jeg mottar en melding. Det er så nyttig at jeg får krampe. Og så irriterende at jeg får krampe av det og. Ja - jeg har nå søkt litt på Altavista og Kvasier, uten å finne svaret. Noen tips? Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Kænskje du ha satt på læsebekreftelso, slek så du fe melling kår gong du sende meld? Ællers e vel kvaisr å altavista litt utdatert, prøv google Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 5. mai Forfatter Del Skrevet 5. mai 3l33t3 skrev (3 timer siden): Kænskje du ha satt på læsebekreftelso, slek så du fe melling kår gong du sende meld? Ællers e vel kvaisr å altavista litt utdatert, prøv google Jeg har ikke satt på noe som helst. Faenskapet dukket bare opp for litt siden. Har selvsagt lett etter en innstilling, både på telefonen og laptop, som kan ha noe med dette å gjøre, uten hell. (Det med antikvariske nettleser var bare kødd, hehe.) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai (endret) Min gjør også sånn av og til. Jeg har bare satt det på kontoen for "gremlins". Jeg har ikke søkt etter løsning på Ask Jeeves, men kanskje det ligger noen tips der. Eller du kan spørre noen på IRC? Endret 5. mai av :utakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå