steinrawr Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Bikkja krabba under bilen, og har nå blitt svart, i stedet for hvit; han er full av fett fra understellsbehandling med lanolin. Jeg har skrubba hele jæveln med grønnsåpe, men er litt redd for å bruke noe som blir for sterkt. Grønnsåpe hjalp litt, men han er fortsatt veldig tilgriset, og jeg har gitt opp etter en tredels flaske og en halvtimes skrubbing i dusjen. Hva i all verden gjør jeg? Jeg vurderer å barbere ham, men maskina er så dårlig at det vil sannsynligvis ta mange dager. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai (endret) Bruk olivenolje for å fjerne oljerester, og så bruker du vanlig håndsåpe for å skylle ut olivenoljen etterpå. Fungerer på mennesker og pelskledde... (rapsolje, solsikkeolje eller maisolje virker like bra men lukter ikke like godt som olivenolje ). Endret 3. mai av bar1 1 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 4. mai Forfatter Del Skrevet 4. mai Takk for tilbakemeldingen, jeg fikk ikke prøvd olivenolje (hadde det ikke), men jeg hadde en boks med gammel håndrens. Sånn grov type som man gnir inn i hendene og skyller med vann. Den klarte å ta det aller værste, resten ble klipt vekk. Så nå ser Satan ut som en jævel.😂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå