Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mann med neglelakk? Hva syns du?

Gjest 62f24...840

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest f5d46...8a0

Personlig så gir jeg en god faen. Om det siktes til den personens seksuelle preferanser så er mannlige homofile fantastiske å være rundt. Selv bare rene drager. Gode humørspredere 🙂

Anonymous poster hash: f5d46...8a0

Lenke til kommentar
Orion666 skrev (1 time siden):

Etter min mening oser drag-artister av selvsikkerhet, selvironi og trygghet rundt egen person.

…..men jeg registrerer at de fremprovoserer usikkerhet hos en del andre menn.

Hæ ?
Selvsikre når de må gjemme seg bak overdreven sminke, parykk, løspupper og neglelakk ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Vokteren skrev (15 minutter siden):

Hæ ?
Selvsikre når de må gjemme seg bak overdreven sminke, parykk, løspupper og neglelakk ?

Gjemmer seg ikke, de er seg selv på alle måter, selv om det er mye fordømmende folk rundt forbi, de utstråler en selvsikkerhet og bevissthet rundt seg selv som er helt unik. Synd du ikke klarer å se dette, kanskje en dag vil du åpne øyne og sinn og få en helt annen oppfattning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
5 hours ago, leticia said:

Jeg syns ikke neglelakk er pent generelt (både for damer og menn). Om man føler for å beskytte neglene (som @Kassettspiller her er inne på) så syns jeg at det er best / penest å gjøre dette med en gjennomsiktig neglelakk.

Mnjo, men av og til så kan man ha misfarging på neglene og da ser det lite pent ut med gjennomsiktig neglelakk. (For min egen del synes jeg ikke klar neglelakk er noe pent (på meg). Dior Nail Glow er eneste unntak). 

Mannlig manikyr er jo bare ok det: ( https://sara-nails.ie/a-gentlemans-guide-to-the-manicure/  Hvilken neglelakkfarge man ønsker er opp til en selv. Har sett hele spekteret og jeg er bare «so what?» 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...