Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mann med neglelakk? Hva syns du?

Gjest 62f24...840

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vokteren skrev (1 time siden):

Helt enig.
Dette stinker av femi og homsete drag-artister. 

Hva er det de forsøker å skjule eller fremheve annet enn usikkerhet om egen legning ?

Omg, ikke for å være ekkel, men du virker lite orientert.En mann som går med lakk på negler er sannsynligvis selvsikker og veldig sikker på sin legning, menn som hyler homo, drag, transe på alt som ikke er normen oser usikkerhet på alle hold, det er nå min mening.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Barbeint skrev (4 timer siden):

Jeg er mann og bruker neglelakk, ser ikke noe galt med det.

Det gir meg glede i hverdagen og får meg til å føle meg litt fresh.

Personlig syns jeg det er dumt at menn skal gå rundt som noen grå mus, noe så kjedelig.

Kvar sin smak...

Det som eg tykkjer er verst er tatoveringar, særleg når dei dekker store deler av kroppen. Det er stygt, enten det er snakk om mann eller kvinne. Overdriven bruk av sminke virkar litt på same måten.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Vokteren skrev (1 time siden):

Helt enig.

Hva er det de forsøker å skjule eller fremheve annet enn usikkerhet om egen legning ?

Det er vel heller de som reagerer så kraftig på det som er usikre på egen legning. Hvis man er sikker på sin egen legning så bryr man seg ikke om andres uttrykk på denne måten.

• Innsiktsfullt 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (4 timer siden):

Negletekniker, gartner og frisør. 

Selvtillit kan være svært praktisk og nyttig, særlig når det gjelder prestasjoner. :D

Jentene på vidaregåande var ikkje særleg imponerte over resultatet av at eg ikkje klipte neglene, samstundes som at eg hadde reinska ugras i potetåkeren heime i hagen. Resultatet vart ei svart stripe med jord mellom neglene og huda som ikkje let seg vaske vekk. Så mi erfaring er at grøne fingrar bør ha nyklipte negler.

... men kanskje feilen var at eg skulle ha lakka neglene? Eller nei, då hadde nok alle trudd at eg var homo. Dette var midt på 90-talet.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Vokteren skrev (2 timer siden):

Helt enig.

Etter min mening oser drag-artister av selvsikkerhet, selvironi og trygghet rundt egen person.

…..men jeg registrerer at de fremprovoserer usikkerhet hos en del andre menn.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Barbeint skrev (3 timer siden):

Neida, snakker menn generelt, ser kjedelige ut, gjerne spesielt Norske menn. Handler ikke bare om lakk.

Enig. Det er enten careless hoodie, billigste sort t-skjorte med noe blarb på fronten og jeans. Og, hvis en først skal gå litt fint kledd: "skal dressen være mørk blå eller svart?". For, det finnes jo ingenting annet å gå i enn de to fargene :p

Endret av knopflerbruce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
torbjornen skrev (29 minutter siden):

Kvar sin smak...

Det som eg tykkjer er verst er tatoveringar, særleg når dei dekker store deler av kroppen. Det er stygt, enten det er snakk om mann eller kvinne. Overdriven bruk av sminke virkar litt på same måten.

Hver sin smak ja. Digger tatoveringer (men syns som deg at når de er over store deler av kroppen så blir det ikke så fint. )

En mann med tatoveringer blir bare såååå mye mer kjekk og tiltrekkende. Har han latino - look i tillegg,  rawr 🐾

Har også 3 tatoveringer selv,  og kommer til å ta flere (tar dem kun i Søreuropa, store prisforskjeller i forhold til i Norge).

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (43 minutter siden):

Enig. Det er enten careless hoodie, billigste sort t-skjorte med noe blarb på fronten og jeans. Og, hvis en først skal gå litt fint kledd: "skal dressen være mørk blå eller svart?". For, det finnes jo ingenting annet å gå i enn de to fargene :p

Stemmer det, syns menn bør utforske litt, vi henger langt bak kvinner, detter bare mer og mer av lasset.Sitter oppi treet enda, kvinnen har klatret ned for lenge siden.Snakker da ikke bare om klær, sminke og lakk😁men på en generelt nivå.

Endret av Barbeint
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...