knopflerbruce Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Maabren skrev (11 timer siden): Synlige feminine produkt på menn skriker oppmerksomhet og får meg til å tenke på klovner. Så om eg smiler av den slags holder eg inne latteren så godt eg kan... Takker dog alle som sprer glede og latter... Det er ikke noe ulikt å stå der i en fin dress, heller. Det er jo en "se på meg, jeg er så kjekk assa"-ting. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Spørsmål: Finnes det noen praktiske sider ved neglelakk? Det eneste jeg kommer på er sånn bitter neglelakk man bruker for å få barn til å slutte å bite neglene sine. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Simen1 skrev (14 minutter siden): Spørsmål: Finnes det noen praktiske sider ved neglelakk? Ja Fremme selvtillit, forsterkning og beskyttelse av negler osv. Endret 17 timer siden av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Fremme selvtillit er ikke en praktisk side, men psykisk rundt forfengelighet og sånt. Men ja, jeg ser fordelen selm om jeg ikke vil kalle det praktisk. Forsterke og beskytte negler er kanskje praktisk i enkelte yrker som f.eks gitarspiller? Jeg har ikke spilt gitar på profesjonelt nivå så det er bare spekulasjoner fra min side. Er det flere yrker eller aktiviteter som kan ha nytte av forsterkede og beskyttede negler? 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden On 5/6/2024 at 11:27 AM, Comma Chameleon said: Ikke så mange kvinner å få svar fra inne her, men her har du enda et svar fra en mann. Jeg bruker det ikke selv, og bryr meg ikke om andre gjør det heller. Svart neglelakk er ikke uvanlig i miljø som som involverer metal eller rave. Jeg kjenner et par som tidvis bruker svart neglelakk og de er ikke det minste feminine. Noen klarer sikkert å bruke rosa neglelakk uten at det virker feminint. Akkurat som med klær så blir det veldig individuelt og kan være både helt normalt eller et "rop om oppmerksomhet". Både maskulint og feminint. Ta skjørt for eksempel. De fleste vil si at skjørt er feminint, men så har du eksempel som det her Ikke mye feminint. Kilt har alltid sett helt latterlig ut, spesielt når det kombineres med blazer eller uniform som overdel. Tunic hadde vært mer "ok". Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Jeg er mann og bruker neglelakk, ser ikke noe galt med det. Det gir meg glede i hverdagen og får meg til å føle meg litt fresh. Personlig syns jeg det er dumt at menn skal gå rundt som noen grå mus, noe så kjedelig. 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Simen1 skrev (1 time siden): Fremme selvtillit er ikke en praktisk side, men psykisk rundt forfengelighet og sånt. Men ja, jeg ser fordelen selm om jeg ikke vil kalle det praktisk. Forsterke og beskytte negler er kanskje praktisk i enkelte yrker som f.eks gitarspiller? Jeg har ikke spilt gitar på profesjonelt nivå så det er bare spekulasjoner fra min side. Er det flere yrker eller aktiviteter som kan ha nytte av forsterkede og beskyttede negler? Negletekniker, gartner og frisør. Selvtillit kan være svært praktisk og nyttig, særlig når det gjelder prestasjoner. Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 34 minutes ago, Barbeint said: Jeg er mann og bruker neglelakk, ser ikke noe galt med det. Det gir meg glede i hverdagen og får meg til å føle meg litt fresh. Personlig syns jeg det er dumt at menn skal gå rundt som noen grå mus, noe så kjedelig. Det er ikke hvordan du ser ut som viser hvem du er. Forfengelighet viser for meg verdier jeg selv ikke bryr meg om. Men husk at hva jeg tenker om deg og din neglelakk bør være uinteressant. Her er et viktig prinsipp, og hovedgrunnen til min kommentar: Jeg støtter deg i å gjøre dine valg selv om jeg ikke støtter valgene du tar 3 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) Gammel Gubbe skrev (19 minutter siden): Det er ikke hvordan du ser ut som viser hvem du er. Forfengelighet viser for meg verdier jeg selv ikke bryr meg om. Men husk at hva jeg tenker om deg og din neglelakk bør være uinteressant. Her er et viktig prinsipp, og hovedgrunnen til min kommentar: Jeg støtter deg i å gjøre dine valg selv om jeg ikke støtter valgene du tar Vi tar alle valg som passer best for oss selv, så lenge valgene ikke påvirker andre på negativ måte så må alt være greit, for min del er livet for kort til å være en grå mus som følger mengden.Jeg koser meg med lakk og negler både på fingre og tær. Tror nok mange menn der ute skulle ønske det ikke var så trangt å være mann, det er litt synd i grunnen. Endret 6 timer siden av Barbeint 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Man er da ikke grå mus bare fordi man ikke tar rød lakk på føttene. 2 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Gjest 62f24...840 skrev (På 2.5.2024 den 19.32): Ok bare jeg som syns det er litt spesielt og femi. Anonymous poster hash: 62f24...840 Eller er han så trygg i sin maskulinitet at han ikke bekymrer seg for at andre skal stille spørsmål rundt den? 2 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden BadCat skrev (27 minutter siden): Man er da ikke grå mus bare fordi man ikke tar rød lakk på føttene. Neida, snakker menn generelt, ser kjedelige ut, gjerne spesielt Norske menn. Handler ikke bare om lakk. 1 Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 26 minutes ago, Barbeint said: Vi tar alle valg som passer best for oss selv, så lenge valgene ikke påvirker andre på negativ måte så må alt være greit, Gjør hva du vil, så lenge det ikke skader andre. Helt enig. Men du får ikke nødvendigvis min anerkjennelse for valgene du gjør. Jeg forbeholder meg retten til å kritisere valg jeg mener er dårlige. Men da først og fremst generelt, ikke rettet mot deg som person. Dette er viktig for å for eksempel motvirke utseendepress. Hvis alle bare "åh så flott du var med Botox", og ingen tar til motmæle, så skapes det en et falskt inntrykk og forventning om at Botox er greia. "må være positiv til andres valg"-holdningen har konsekvenser. 2 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden BadCat skrev (29 minutter siden): Man er da ikke grå mus bare fordi man ikke tar rød lakk på føttene. Neida, snakker litt generelt, det er så trangt å være mann, gjør menn et lite sprell som lakk, så er det fy fy for mange, så lite skal til, tenker menn er litt kjedelige på mange måter. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Barbeint skrev (1 minutt siden): Neida, snakker litt generelt, det er så trangt å være mann, gjør menn et lite sprell som lakk, så er det fy fy for mange, så lite skal til, tenker menn er litt kjedelige på mange måter. og det verste med det er at om man faktisk har ballene til å ikke være en sau så dukker ullhuene opp og sier at man ikke er ekte mann fordi man skiller seg ut 🙄 1 2 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden skaftetryne32 skrev (1 minutt siden): og det verste med det er at om man faktisk har ballene til å ikke være en sau så dukker ullhuene opp og sier at man ikke er ekte mann fordi man skiller seg ut 🙄 Stemmer det😁👍 Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 1 hour ago, skaftetryne32 said: og det verste med det er at om man faktisk har ballene til å ikke være en sau så dukker ullhuene opp og sier at man ikke er ekte mann fordi man skiller seg ut 🙄 Ingen sier at noen ikke er ekte mann fordi de skiller seg ut. 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Sebby skrev (På 5.5.2024 den 20.28): Nei ikke bare du som mener det Helt enig. Dette stinker av femi og homsete drag-artister. Hva er det de forsøker å skjule eller fremheve annet enn usikkerhet om egen legning ? Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Gammel Gubbe skrev (35 minutter siden): Ingen sier at noen ikke er ekte mann fordi de skiller seg ut. Ingen ? Det er en smule bombastisk synes du ikke ? Noen gjør jo det da, ellers hadde det ikke vært folk som sier at de gjør det, det er åpenbart noen som gjør det, det er fremdeles ganske mange merkelige oppfatninger om hva som er maskulint, og noen har de merkelige oppfatningene, det er det liten tvil om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå