Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mann med neglelakk? Hva syns du?

Gjest 62f24...840

Anbefalte innlegg

skaftetryne32 skrev (7 minutter siden):

Er det ikke viktigere om det er en bra mann/menneske, eller er virkelig sånne småting så viktig for deg ? Hva om menn plutselig skulle være sånn at alt som egentlig var mest brukt av menn var for maskulint, bruker du bukser f.eks ? Er det noen som virkelig bryr seg om sånt ? Kanskje det å faktisk bry seg om noe så utrolig irrelevant er det som er rart og feminint ? 

De sier jo "litt", så det skal vel mye til for å tolke at dette er "så viktig" eller viktigere enn å være bra mann/menneske. Man kan fint bry seg litt om hva andre gjør uten at det er super-viktig. Tenk f.eks. de som hev seg på den Big Red Boot trenden og så ut som noen skikkelige idioter.

image.png.a68983ee4e82a1b044a185b58539949c.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (1 minutt siden):

enk f.eks. de som hev seg på den Big Red Boot trenden og så ut som noen skikkelige idioter.

Vel fra mitt eget perspektiv så er det ikke lett å finne komfortabelt fottøy, men jeg hadde nok aldri testa akkurat denne typen sko, mulig jeg har gått glipp av noe der. Folk flest ser jo ut som idioter uansett, mange er det når de bruker klær som åpenbart ikke har mye funksjonalitet utenom å visstnok være mote som er gått ut på dato om et år. Fast fashion er antageligvis verre for klimaet enn biler på dette tidspunkt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest a0693...0b9
Comma Chameleon skrev (På 6.5.2024 den 11:27 AM):

Ikke så mange kvinner å få svar fra inne her, men her har du enda et svar fra en mann. 

Jeg bruker det ikke selv, og bryr meg ikke om andre gjør det heller. Svart neglelakk er ikke uvanlig i miljø som som involverer metal eller rave.

Jeg kjenner et par som tidvis bruker svart neglelakk og de er ikke det minste feminine. Noen klarer sikkert å bruke rosa neglelakk uten at det virker feminint.

Akkurat som med klær så blir det veldig individuelt og kan være både helt normalt eller et "rop om oppmerksomhet". Både maskulint og feminint.

Ta skjørt for eksempel. De fleste vil si at skjørt er feminint, men så har du eksempel som det her

image.jpeg.d1bc4051ee3aedb92543494503de0044.jpeg

Ikke mye feminint.

Kilt er så utrolig sexy. 

Neglelakk er ikke noe problem ts om det passer stilen din. Har sett en del rocka typer, goth menn osv med sort neglelakk blant annet. Det er hot. Men en helt streit mann med rød neglelakk, det tenker jeg er litt merkelig. En mann med en litt spesi stil derimot, da gir det jo mening at neglene også er litt spesi, og det kan funke ;) 

Anonymous poster hash: a0693...0b9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...