Diskusjon.no Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Innfører forbud nå. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Blir godt å bli kvitt de ekstra køene, og alle snikerne både av fossil biler, lastebiler og de som ikke har 2 i bilen. Hilsen Elbil-sjåfør. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Dette er helt bak mål. De burde gjort det stikk motsatte, åpnet kollektivfeltene for all trafikk, all den tid Hammersborgtunnelen er stengt. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Kajac skrev (1 minutt siden): Dette er helt bak mål. De burde gjort det stikk motsatte, åpnet kollektivfeltene for all trafikk, all den tid Hammersborgtunnelen er stengt. Hvorfor det? Slik det ligger an nå, blir det et enormt press på veinettet i den perioden arbeidet pågår. Man er nødt til å få så mange som mulig til å benytte kollektivt i denne perioden. Det gjør man ikke hvis også bussene blir sittende fast i trafikken. Hilsen Elbil-sjåfør nr. 2 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Det var vel forventet, blir verre når bompengene skal opp til blodpriser igjen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Hugo_Hardnuts skrev (40 minutter siden): Hvorfor det? Slik det ligger an nå, blir det et enormt press på veinettet i den perioden arbeidet pågår. Man er nødt til å få så mange som mulig til å benytte kollektivt i denne perioden. Det gjør man ikke hvis også bussene blir sittende fast i trafikken. Hilsen Elbil-sjåfør nr. 2 Vi vet ikke hvordan det påvirker før de har stengt Ring 1. Sist når de måtte oppgradere flere tuneller i Oslo, og de skulle stenge Smedstad-tunellen ca midt på Ring 3, så la de til ett kollektivfelt fra midt i Nøstvettunellen ved Tusenfryd og frem til Klemetsrud, og ned Skullerud dumpa. Noen steder smalere veibaner, andre stedet store kostnader for å utvide veien. De fryktet 3 timers kø fra Tusenfryd og inn. Det var ingen merkbar forskjell i trafikken før og etter, før man kom etter Bryn, og ikke så mye ekstra der heller egentlig etter ett par dager. Det eneste den utbygningen gjorde var at de 2 bussene som kjørte der i timen kom kjappere frem, og alle elbilene kunne snike og lage kø hvert sted de måtte inn i vanlig fil. Mest sannsynlig så er det småveiene rundt Ring 1 vi kommer til å se økning i trafikken, og på østsiden via Ensjøveien og Tøyen som allerede i dag er nokså trafikkert i rushen, og området rundt Carl Berner. Vest fra så blir det vel Drammensveien og inn fra Smestad det vil øke mest, men er ikke så kjent den siden av Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå