Huffe Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Jeg har siden 2006 brukt Logitech MX518. Da de bevegelige delene ble litt skrale med tiden byttet jeg til den samme rundt 2015 da den ble relansert. Jeg har forsøkt noen andre muser opp gjennom tiden, men ingen av dem har nådd MX518 opp til knærene en gang. Jeg klarer ikke sette ord på HVORFOR den er så jævlig god, men den har ødelagt meg for bruk av andre muser. Så...nylig har min sønn på 2 år slitt i den slik at ledningen ble løs og kontakten dårlig og jeg er nødt å ha ny mus. Jeg håpet å få kloen i denne, som jeg antar skal være det samme, men virker for meg at den ikke finnes lenger. Nå har jeg kjøpt denne, men er ikke fornøyd. Jeg har klart å endre noen innstillinger som har gjort at den har nærmet seg litt, men livskvaliteten min har fått seg en knekk. Alt i alt sitter jeg med en skikkelig kina-følelse når jeg bruker den. Noen som vet om en mus som er lik eller så godt som tilsvarende gode gamle MX518? Uforståelig at de gikk vekk fra perfeksjon. 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april 17 minutes ago, Huffe said: Jeg har siden 2006 brukt Logitech MX518. Da de bevegelige delene ble litt skrale med tiden byttet jeg til den samme rundt 2015 da den ble relansert.... Så...nylig har min sønn på 2 år slitt i den slik at ledningen ble løs og kontakten dårlig og jeg er nødt å ha ny mus. Uforståelig at de gikk vekk fra perfeksjon. Er det uforståelig hvorfor billig kortvarig skit er mer lønnsomt for produsentene enn kvalitet som varer i over ti år? Du har vært en elendig kunde for Logitech i 20 år nå, håpet er at du fremover må kjøpe ny mus minst annethvert år 😕 Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Jeg var i akkurat samme situasjon for noen måneder siden og gikk til og fra akkurat samme modeller som trådstarter, og er også ikke mer enn sånn passelig fornøyd. Det er vanskelig å slå seg til ro med noe som er helt ok etter å ha brukt noe som var perfekt i så mange år. Jeg har brukt tiden etterpå til å teste alle jeg har sett i butikker og hjemme hos andre uten at jeg har funnet et bedre alternativ som fremdeles er til salg. Lenke til kommentar
Huffe Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april WiiBoy skrev (18 minutter siden): Er det uforståelig hvorfor billig kortvarig skit er mer lønnsomt for produsentene enn kvalitet som varer i over ti år? Du har vært en elendig kunde for Logitech i 20 år nå, håpet er at du fremover må kjøpe ny mus minst annethvert år 😕 Hehehe, ja ser den. Får bare ta selvkritikk, altså. TAC-2 skrev (7 minutter siden): Jeg var i akkurat samme situasjon for noen måneder siden og gikk til og fra akkurat samme modeller som trådstarter, og er også ikke mer enn sånn passelig fornøyd. Det er vanskelig å slå seg til ro med noe som er helt ok etter å ha brukt noe som var perfekt i så mange år. Jeg har brukt tiden etterpå til å teste alle jeg har sett i butikker og hjemme hos andre uten at jeg har funnet et bedre alternativ som fremdeles er til salg. Hmm, nå ble jeg litt urolig. Ikke mye håp å spore i kommentaren din, nei. Lenke til kommentar
Huffe Skrevet 20. juli Forfatter Del Skrevet 20. juli Sønnen min på 10 kjøpte en Corsair Harpoon til 350,- og er veldig fornøyd med den. Han har prøvd flere men aldri vært fornøyd før han forsøkte denne. Jeg merker at dette er den nærmeste en kommer MX518, men for meg er den litt liten og spinkel selv om jeg kunne blitt vant til den. I bruk er den veldig bra, men har litt å gå på i byggekvalitet. Jeg kommer til å ta sjansen på en av de litt større og dyrere i håp om at de vil levere. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Prøv G903. Sist jeg skulle ha mus hadde jeg bestemt meg for G502 på forhånd, men når jeg prøvde den i en butikk passen den ikke i hånda mi. G903 er jeg såpass fornøy med at jeg kjøpte en til for å ha på kontoret. Når USB kabelen står i fungerer den som en kablet mus, trådløst fungerer meget bra og batteriet varer veldig lenge Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Brukte også MX518 lenge, men når de(n) døde så ble det Logitech G PRO WIRELESS. Godt fornøyd. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli (endret) Sjekket eBay? Eventuelt Endret 20. juli av Sydvest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå