konsept1 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei! Meg og noen kammerater "RÅNER" rund i en gammal Opel Kadett.. Den fungerte fint den første dagen.. Men når vi skulle teste bilen i dag skedde dette: Vi fikk startet bilen.. men når vi tar inn kløtsjen og setter den i gir skjer det ikke no annet en at den står stil? Men hvis vi gir bånn gass begynner bilen og kjøre (når vi har satt den i gir).. ? Å det jo ikke bra og ha turtalle på 7000 omregninger når vi skal kjøre Vi trenger ikke en gang og ha kløtsjen inne for og sette den i gir ? Så hva er feil er det kløtsjen ? Takker for svar !! Viste ikke helt hvor jeg skulle legge detta tema.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 la meg gjette: Det lukter reint jævlig også? Kanskje du t.o.m klarer å ta løst i 4.gir? Høres ut som dere trenger en ny/annen clutch. Tar vel bare en halvtime å bytte, hva det koster derimot har jeg ikke peiling på.. Kanskje litt dumt å få tak i en fra hugger'n også ;P Lenke til kommentar
konsept1 Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Takk for svare.. Ja det lukta "REIN SVETTE" .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå