Boing_80 Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april (endret) Jeg kjøpte nettopp dette spillet og er positivt overrasket over hvor flott alt flyter til tross for Early access. Flere som spiller det? https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/?l=norwegian&curator_clanid=38825639 https://manorlords.com/ Endret 27. april av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Snakkest Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Hatt det på wishlist en stund nå. Så heldigvis at det var på gamepass, har dessverre bare få dager igjen av abo så må teste fort 😄 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Kommer nok til å kjøpe det i løpet av uken Tilbudsprisen -25% gjelder i to uker etter release. Vanligvis skeptisk til Early Access, men høres veldig lovende ut. Vanvittig at det skal være laget av én person? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Ser pent ut, men er altfor lei den typen total war kamper til at jeg kommer til å kjøpe dette. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april 4 minutes ago, Reg2000 said: Ser pent ut, men er altfor lei den typen total war kamper til at jeg kommer til å kjøpe dette. På forumet er det mange som klager på at det nettopp ikke er Total War, men at de fikk inntrykk av videoene at det var det. Det er i realiteten en colony sim. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Har sett noen spille det, og det ser veldig bra ut. Tror at hvis du liker spill som Banished eller Farthest Frontier, så liler du dette. Går an å spille i peaceful mode også. 1 Lenke til kommentar
sporgesmaal Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Liker spillet, veldig polert og detaljert til å være EA, men gameplayet blir for treigt for min egen del. Foretrekker vanlig basebuilding rts. Til deg over som nevner total war, disse 2 spillene kan overhodet ikke sammenlignes. Kamp er en veldig liten del av spillet og du kan soille uten at det er en faktor. Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Venter å se hvilken retning spillet tar iløpet av early access. Liker utfordringer i slike spill, så håper hard mode blir balansert mot release. Men typisk at det blir ignorert i slike spill. Spesielt når spillet blir beskrevet som strategy og management sim. Men det blir bare løgn hvis man ender opp med uendelig ressurser etter noen timer, som vanlig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april 3 hours ago, Curuion said: Venter å se hvilken retning spillet tar iløpet av early access. Liker utfordringer i slike spill, så håper hard mode blir balansert mot release. Men typisk at det blir ignorert i slike spill. Spesielt når spillet blir beskrevet som strategy og management sim. Men det blir bare løgn hvis man ender opp med uendelig ressurser etter noen timer, som vanlig. Leste en artikkel om at de har nerfa mye, blant annet kan bare ha 2 bikuber per provins, så du kan ikke bli bi baron, og bare leve av latterlige inntekter av honing og bivoks, og bare kjøpe alle andre resurser. 1 Lenke til kommentar
Snakkest Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april (endret) Fått testet noen timer, virker veldig bra så langt! Men usikker på om det blir et kjøp på steam etter at gamepass går ut. Synes til å med tilbudsprisen på 300 kr var litt stivt. Heller vente på litt mer content og updates. Endret 29. april av Snakkest Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Overlevd mitt første år. Veldig chill dette spillet. Perfekt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Spillet er på Game Pass for de som har lyst til å teste det. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april (endret) Jeg har puslet med Manor Lords i ca. 12 timer til sammen de siste dagene og skal straks fyre det opp igjen. Spillet er vel verdt det, i min oppfatning. 300kr er ikke mye for et spill lengre, selv om jeg personlig synes det er mer enn nok. At dette er laget av én person fremstår fremdeles uvirkelig med tanke på polish og detaljrikdom. Så bare håper jeg at prosjektet fortsetter i samme gode bane, for det bør den jo, så mye penger som utvikleren har tjent. Spilte solgte over 1 million kopier bare på lanseringsdagen. Endret 30. april av Brother Ursus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå