Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjøpe Kontinuerlig Blodsukkermåler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, DJViking said:

Skulle gjerne kunne kjøpt den Libre 3. Den kan visstnok måle både blodsukker og keto.

Libre 3 er en CGM, og måler kun blodsukkernivå. De jobber med en neste generasjon som skal utvide dette.

For din bruk vil det være minimal forskjell på 2 og 3, selv om 3 er noe bedre.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Siden diabetes er verdensomspennende i stor utstrekning vil jeg tro at det er mulig å kjøpe slikt utstyr i kinesiske nettbutikker og andre steder. Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss.

Apparatene er små og de er lette å sende, og man skulle tro det var et enormt marked for dette.

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Trulss said:

Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss.

Apparatene er små og de er lette å sende, og man skulle tro det var et enormt marked for dette.

Du betaler for kvalitet laget i Europa. En Libre2 koster 51,50 per dag, det er inkludert app og måler. Det er hverken dyrt eller hårreisende. 

Lenke til kommentar
44 minutes ago, Trulss said:

Siden diabetes er verdensomspennende i stor utstrekning vil jeg tro at det er mulig å kjøpe slikt utstyr i kinesiske nettbutikker og andre steder. Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss.

Dette er medisinsk utstyr med en håndfull produsenter (egentlig kun denne ene som er aktuell fra et pris/kvalitet ståsted), og altså ikke noe man kan shoppe som ordinære forbruksvarer.

Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (6 timer siden):

Du betaler for kvalitet laget i Europa. En Libre2 koster 51,50 per dag, det er inkludert app og måler. Det er hverken dyrt eller hårreisende. 

Mener jeg så prisen på nettsiden var litt over 700kr for sensoren med påføringskopp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
DJViking skrev (20 minutter siden):

Mener jeg så prisen på nettsiden var litt over 700kr for sensoren med påføringskopp.

Og den varer i 14 dager, og da ender du opp med prisen pr dag som ble oppgitt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...