Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjøpe Kontinuerlig Blodsukkermåler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, DJViking said:

Skulle gjerne kunne kjøpt den Libre 3. Den kan visstnok måle både blodsukker og keto.

Libre 3 er en CGM, og måler kun blodsukkernivå. De jobber med en neste generasjon som skal utvide dette.

For din bruk vil det være minimal forskjell på 2 og 3, selv om 3 er noe bedre.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Siden diabetes er verdensomspennende i stor utstrekning vil jeg tro at det er mulig å kjøpe slikt utstyr i kinesiske nettbutikker og andre steder. Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss.

Apparatene er små og de er lette å sende, og man skulle tro det var et enormt marked for dette.

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Trulss said:

Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss.

Apparatene er små og de er lette å sende, og man skulle tro det var et enormt marked for dette.

Du betaler for kvalitet laget i Europa. En Libre2 koster 51,50 per dag, det er inkludert app og måler. Det er hverken dyrt eller hårreisende. 
 

 

Lenke til kommentar
44 minutes ago, Trulss said:

Siden diabetes er verdensomspennende i stor utstrekning vil jeg tro at det er mulig å kjøpe slikt utstyr i kinesiske nettbutikker og andre steder. Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss.

Apparatene er små og de er lette å sende, og man skulle tro det var et enormt marked for dette.

Dette er medisinsk utstyr med en håndfull produsenter (egentlig kun denne ene som er aktuell fra et pris/kvalitet ståsted), og altså ikke noe man kan shoppe som ordinære forbruksvarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...