vidor Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Mulig det er p.g.a nye Pluss modellen i 2-serien. Der sier de at du må høre med legen din. Ser at kjøpsknappen er fjernet på vanlig versjon. https://www.freestyle.abbott/no-no/produkter/freestyle-libre-2-systemet/freestyle-libre-2-plus-sensor.html 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. juni Forfatter Del Skrevet 22. juni Skulle gjerne kunne kjøpt den Libre 3. Den kan visstnok måle både blodsukker og keto. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni 14 minutes ago, DJViking said: Skulle gjerne kunne kjøpt den Libre 3. Den kan visstnok måle både blodsukker og keto. Libre 3 er en CGM, og måler kun blodsukkernivå. De jobber med en neste generasjon som skal utvide dette. For din bruk vil det være minimal forskjell på 2 og 3, selv om 3 er noe bedre. 1 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Siden diabetes er verdensomspennende i stor utstrekning vil jeg tro at det er mulig å kjøpe slikt utstyr i kinesiske nettbutikker og andre steder. Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss. Apparatene er små og de er lette å sende, og man skulle tro det var et enormt marked for dette. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni 23 minutes ago, Trulss said: Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss. Apparatene er små og de er lette å sende, og man skulle tro det var et enormt marked for dette. Du betaler for kvalitet laget i Europa. En Libre2 koster 51,50 per dag, det er inkludert app og måler. Det er hverken dyrt eller hårreisende. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni 44 minutes ago, Trulss said: Siden diabetes er verdensomspennende i stor utstrekning vil jeg tro at det er mulig å kjøpe slikt utstyr i kinesiske nettbutikker og andre steder. Prisene på apparatene som selges i Norge er hårreisende. Jeg tviler på at folk i Kina og India betaler det samme som oss. Apparatene er små og de er lette å sende, og man skulle tro det var et enormt marked for dette. Dette er medisinsk utstyr med en håndfull produsenter (egentlig kun denne ene som er aktuell fra et pris/kvalitet ståsted), og altså ikke noe man kan shoppe som ordinære forbruksvarer. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 23. juni Forfatter Del Skrevet 23. juni Krig og fred skrev (6 timer siden): Du betaler for kvalitet laget i Europa. En Libre2 koster 51,50 per dag, det er inkludert app og måler. Det er hverken dyrt eller hårreisende. Mener jeg så prisen på nettsiden var litt over 700kr for sensoren med påføringskopp. 1 Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni DJViking skrev (20 minutter siden): Mener jeg så prisen på nettsiden var litt over 700kr for sensoren med påføringskopp. Og den varer i 14 dager, og da ender du opp med prisen pr dag som ble oppgitt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Hvis man er villig til bruke Kina-importerte CGM moduler så er det fullt mulig å bestille, men jeg vet ikke hva som skjer når de kommer til tollen. https://www.aliexpress.com/w/wholesale-cgm.html?spm=a2g0o.best.search.0 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Nå er FreeStyle Libre 3 tilgjengelig for kjøp i Norge. https://www.freestyle.abbott/no-no/produkter/freestyle-libre-3.html 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå