X19x11 Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Jeg ønsker gjerne å se andres samlinger og høre om dem, post gjerne bilde av din samling her og historien bak om du ønsker å dele, kansje du finner likesinnede eller kan dele erfaringer. Folk samler på all slags ting så dette kan bli spennende 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai (endret) Nice tråd, kanskje jeg viser noen av kort samlingen min og min Lego samling her, med mer. 🤗🤗 Endret 31. mai av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 25. juni Forfatter Del Skrevet 25. juni Ja alt av samling er ok 👍 1 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 25. juni Forfatter Del Skrevet 25. juni Her er min samling av trenings balisonger, helt lovlige om de ikke er skarpe, har vært i statene et par ganger for å være med i triksekonkurranser. Bilde er et år gammelt men ikke lagt til noe nytt det siste året 😅 Samler også på lommekniver og lignende, poster bilde av den samlingen senere 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Spør noen i forumet for film eller spill om de kan vise sin egen samling 1 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 26. juni Forfatter Del Skrevet 26. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (På 31.5.2024 den 6:40 AM): Nice tråd, kanskje jeg viser noen av kort samlingen min og min Lego samling her, med mer. 🤗🤗 Vurderte å samle på Lego selv for en del år siden men hørte det var fryktelig dyrt 😅 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni (endret) X19x11 skrev (7 timer siden): Vurderte å samle på Lego selv for en del år siden men hørte det var fryktelig dyrt 😅 Det er en veldig dyr hobby. Fleste av de største Lego settene ligger som regel opp mot 3000 til nesten 10.000 kr, kanskje enda litt mer for alt jeg vet. @MR SPEED er den største Lego samleren som jeg vet om her inne på Diskusjon.no. Han vet bedre enn det jeg gjør. Og jeg personlig skjønner ikke hvordan han får rå til den hobbyen. 😑🙄 Endret 26. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 27. juni Forfatter Del Skrevet 27. juni (endret) Foldeknivene mine, har en stor menge fastkniver å men henter et par fra hytta så bilde av dem kommer 👍 Endret 6. juli av X19x11 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 6. juli Forfatter Del Skrevet 6. juli Da fikk jeg somlet meg til å tatt bilde av resten av samlingen, bare fastblad her siden folleknivene og alt annet er postet lenger opp her 👍 Lenke til kommentar
theHamish Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Så, dette er min samling. Jeg eier Ringenes Herre på 22 forskjellige språk (21 på bildene, jeg tok dem for noen uker siden). Jeg er en stor fan av Tolkien, og jeg har hadde lyst til å lære norsk i noen år. Kona mi kjøpte Ringenes Herre på norsk til meg som bursdagspresang. Og dette er hvor samling begynte. 2 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober (endret) Her har dere en liten smakebit av min Magic The Gathering samling. Har veldig mange kort, orker ikke og vise dem alle her og nå. Jeg viser dem drypp vis. ☺️🤗🎴🎴 Se videre under spoileren: Spoiler Har til og med laget hjemmelaget kortesker til dette kort spillet. Flere esker kommer. Det er kun de to jeg har laget til nå. 🙃🙃 Endret 30. oktober av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober theHamish skrev (På 14.9.2024 den 8:23 PM): Så, dette er min samling. Jeg eier Ringenes Herre på 22 forskjellige språk (21 på bildene, jeg tok dem for noen uker siden). Jeg er en stor fan av Tolkien, og jeg har hadde lyst til å lære norsk i noen år. Kona mi kjøpte Ringenes Herre på norsk til meg som bursdagspresang. Og dette er hvor samling begynte. Så du samler vell ikke på Ringenes Herre video/data spill og brettspill, osv? 😏😏 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 31. oktober Forfatter Del Skrevet 31. oktober Samler ikke MTG selv men spiller, det har blitt en stor mengde ekstra kort så kan ikke forestille meg hvordan det er å samle 😅 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober X19x11 skrev (4 timer siden): Samler ikke MTG selv men spiller, det har blitt en stor mengde ekstra kort så kan ikke forestille meg hvordan det er å samle 😅 Spiller du MTG Arena, siden du ikke har fysiske kort? 🤔☺️ Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 31. oktober Forfatter Del Skrevet 31. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Spiller du MTG Arena, siden du ikke har fysiske kort? 🤔☺️ Jeg som forklarte meg dårlig der, spiller med fysiske kort, commander med kompiser 👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober (endret) @X19x11, oki. Du låner dine venners sine kort, med andre ord? 🤔🙃 Endret 31. oktober av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 31. oktober Forfatter Del Skrevet 31. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (38 minutter siden): @X19x11, oki. Du låner dine venners sine kort, med andre ord? 🤔🙃 Har 9 egne deck men etter å ha bygd 3 av dem å sett hvor mye kort som ble til overs av å kjøpe display bokser har jeg bare kjøpt de 6 siste helt ferdig så jeg slipper at det blir løse kort overalt 😅 Kjøper fra Ebay der folk setter sammen ferdige deck Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober X19x11 skrev (55 minutter siden): Har 9 egne deck men etter å ha bygd 3 av dem å sett hvor mye kort som ble til overs av å kjøpe display bokser har jeg bare kjøpt de 6 siste helt ferdig så jeg slipper at det blir løse kort overalt 😅 Kjøper fra Ebay der folk setter sammen ferdige deck Jeg personlig liker og lage kortstokken selv. Det blir ikke det samme hvis noen lager kortstokken for meg eller bruke ferdige kortstokken som som følger med en Commander sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå