Gå til innhold

Post din samling her!


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker gjerne å se andres samlinger og høre om dem, post gjerne bilde av din samling her og historien bak om du ønsker å dele, kansje du finner likesinnede eller kan dele erfaringer.

Folk samler på all slags ting så dette kan bli spennende :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Her er min samling av trenings balisonger, helt lovlige om de ikke er skarpe, har vært i statene et par ganger for å være med i triksekonkurranser. Bilde er et år gammelt men ikke lagt til noe nytt det siste året 😅

Samler også på lommekniver og lignende, poster bilde av den samlingen senere 

vgdsrfgs.jpg

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (På 31.5.2024 den 6:40 AM):

Nice tråd, kanskje jeg viser noen av kort samlingen min og min Lego samling her, med mer. 🤗🤗

Vurderte å samle på Lego selv for en del år siden men hørte det var fryktelig dyrt 😅

Lenke til kommentar
X19x11 skrev (7 timer siden):

Vurderte å samle på Lego selv for en del år siden men hørte det var fryktelig dyrt 😅

Det er en veldig dyr hobby. Fleste av de største Lego settene ligger som regel opp mot 3000 til nesten 10.000 kr, kanskje enda litt mer for alt jeg vet. @MR SPEED er den største Lego samleren som jeg vet om her inne på Diskusjon.no. Han vet bedre enn det jeg gjør. Og jeg personlig skjønner ikke hvordan han får rå til den hobbyen. 😑🙄

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Så, dette er min samling. Jeg eier Ringenes Herre på 22 forskjellige språk (21 på bildene, jeg tok dem for noen uker siden). Jeg er en stor fan av Tolkien, og jeg har hadde lyst til å lære norsk i noen år. Kona mi kjøpte Ringenes Herre på norsk til meg som bursdagspresang. Og dette er hvor samling begynte. 

Messenger_creation_BBBEEE3A-2087-4ACD-BA64-7645B1E2788D.jpeg

Messenger_creation_5A883811-8B47-4010-B8BE-30CACAE85F06.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...