Baluba Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har et lite problem: Har hatt Win2000 på en 160GB HD, men ville ha XP på en egen harddisk. (En gammel 20GB...) Både BIOS og Windows finner begge, men jeg kommer ikke inn på den forrige (altså 160GB). Windows sier bare: "D:\ is not accessible. Access is denied." Pluss at den har en kapasitet på 0 bytes Jeg får hentet ut filer ved å bruke "PC Inspector File Recovery", men det hjelper jo lite siden jeg ikke har plass til å legge fra meg alt... Begge harddiskene er NTFS-format. Har hørt at det kan være noe med rettigheter og sånt, men permission står til full control. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Høres litt rart ut. Er du sikker på at både administrator og SYSTEM har fulle rettigheter? Hvem er eier av filene? Du har ikke hatt noen sære programmer på disken da, som f.eks GoBack, Drive Overlay eller lignende? Lenke til kommentar
Baluba Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Hmm... Addet meg selv som bruker med full kontroll og plutselig virket det! Rart det ikke var der fra før da, men... Hehe! Tusen takk da! Lenke til kommentar
lindp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det var en gang jeg også prøvde å komme inn i en harddisk for å slå opp et telt, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå