BlackBabyJesus Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) Når jeg logger inn på Nordnet er det ingen lett måte å komme til aksjelisten på fra overview/Min økonomi. Jeg må velge Børs & Marked -> Handle aksjer, og så kommer jeg til en side hvor det står: Invester i aksjer. Kjøp og selg aksjer på noen av verdens største markeder. Åpne konto ... etc... Som om jeg ikke er logget inn? Jeg må deretter velge Aksjelister fra menyen der for å komme til listen over selskaper. Dette virker tungvint. Etter å ha klikket meg inn på et selskap fra aksjelisten er det ingen måte å gå tilbake til listen på. Foruten å bruke back-knappen i browseren. Er det slik for alle? Virker dårlig designet. Eller er det noe galt med min konto... Endret 25. april av BlackBabyJesus Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) Hvis jeg går på Børs & Marked -> Aksjekurser (valget rett over Handle aksjer), så får jeg opp norsk Oslo børs som start, og kan derifra velge hvilke marked som helst, etter behov. Det er i alle fall den raskeste veien jeg har funnet til børslister. Kan hende andre har funnet raskere metoder? Endret 25. april av Neffi Lenke til kommentar
BlackBabyJesus Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april 34 minutes ago, Neffi said: Hvis jeg går på Børs & Marked -> Aksjekurser (valget rett over Handle aksjer), så får jeg opp norsk Oslo børs som start, og kan derifra velge hvilke marked som helst, etter behov. Det er i alle fall den raskeste veien jeg har funnet til børslister. Kan hende andre har funnet raskere metoder? Den måten funker greit. Burde jeg kanskje ha prøvd før jeg postet. 😛 Men jeg finner fortsatt ingen lett vei tilbake til listen etter å ha valgt et selskap. Må bare bruke back-funksjonen i browseren. Kron.no har et lignende problem når man melder seg inn/velger fond å sette penger i. Etter å ha klikket seg inn på et fond i løpet av prosessen må man bare bruke back og stole på at det man holdt på med har holdt seg statisk. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april BlackBabyJesus skrev (Akkurat nå): Den måten funker greit. Burde jeg kanskje ha prøvd før jeg postet. 😛 Men jeg finner fortsatt ingen lett vei tilbake til listen etter å ha valgt et selskap. Må bare bruke back-funksjonen i browseren. Kron.no har et lignende problem når man melder seg inn/velger fond å sette penger i. Etter å ha klikket seg inn på et fond i løpet av prosessen må man bare bruke back og stole på at det man holdt på med har holdt seg statisk. Det er gratis å bruke flere faner! Gjerne fordelt på flere skjermer. Så slipper man å gå hit og dit hele tiden Lenke til kommentar
BlackBabyJesus Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april 15 minutes ago, Neffi said: Det er gratis å bruke flere faner! Gjerne fordelt på flere skjermer. Så slipper man å gå hit og dit hele tiden Jo, men det er ikke godt design å legge opp til fanebruk uten å si fra om det engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå