Spillredaksjonen Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Steam strammer inn refusjonsvilkår for spill som tilbyr «forhåndstilgang» Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Early access spill selges for full pris og de blir sjeldent fullført. Helt greit. Lenke til kommentar
Snakkest Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Overrasker meg at dette ikke var en ting fra før. Lenke til kommentar
lals Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april så det betyr at jeg kan få pengen tilbake på early access spill jeg kjøpte for 2 år siden, men har spillt mindre enn 2 timer? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai lals skrev: så det betyr at jeg kan få pengen tilbake på early access spill jeg kjøpte for 2 år siden, men har spillt mindre enn 2 timer? Dessverre ikke. Steam har en tidsfrist på refusjon, tror det er én mnd. Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai jeg prøvde, men det gikk ikke. jeg tenkte at siden spillet ikke hadde full realese så gjaldt ikke 14 dagers fristen 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai På 2 timer vet man om man liker et spill eller ikke og om det krasjer osv og skaper problemer så Steam sin praksis er helt utmerket, har får refusjon på alt jeg har prøvd på og det tar ca 2-3 dager så er penga på konto igjen, dette er kanskje noe Sony burde ta lærdom av siden det er umulig omtrent å få refundert noe som helst fra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå