Bjarnez Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg har et virus eller en orm som slår av adaware når jeg starter det, og slår av internet expl når jeg søker på adaware!!!!! hva kan det være?? Norton antivirus finner ikke ut hva det er! Hjelp"! Lenke til kommentar
pro0opz0r Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Fyr opp opera, istedet for og bruke IE. Det duger ikke til noe uansett, det er skritt en på veien. Vanskelig og si hva det virus kan være for noe. online virus scan : Du kan prøve denne linken her scan kjør også Spybot Search & Destroy. Er ikke sikkert det funker, men det er i allefall en mulighet Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 når jeg starter pcen starter automatisk iexplorer, det ligger faktisk to av den på msconfig/services! så snart jeg slår av iexplorer vha task manager kan jeg bruke adaware!? startsiden min kan ikke endres!! problemet ligger i IEXPLORER.EXE Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) -slettet- Endret 15. januar 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Annet om hardware? I think not Lenke til kommentar
igy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Prøv å starte opp i sikkerhetsmodus å kjøre adaware, det funka for en kompis av meg som hadde et lignende problem. Lenke til kommentar
ivara Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 når jeg starter pcen starter automatisk iexplorer, det ligger faktisk to av den på msconfig/services! så snart jeg slår av iexplorer vha task manager kan jeg bruke adaware!? startsiden min kan ikke endres!! problemet ligger i IEXPLORER.EXE Det er IEXPLORER.exe som er viruset hos deg , den ekte internet explorer heter IEXPLORE.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå