latios Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april (endret) Hei, går i en gruppe med en kvinne med utenlands opphav, som stadig sier følgende: - "Du skjønner ikke at du gjør folk syk" - "Du gjør folk syk" - "Hvordan vet du at han gjør folk til asperger ikke betyr at du har asperger? Nei, det var om hvordan du går? Åhh... du er vanskelig" - "Du gjør folk full" - "Har du en psykisk utviklingshemning?" Dette er første person jeg noen gang har møtt som holder på slik? Er dette atferd som er vanlig i enkelte land? Takk for svar Endret 23. april av latios 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Dette er selvsagt ikke normal oppførsel noen steder... 3 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Høres ut som om hun selv er psykisk syk... Jeg har selv aspergers og ikke akkurat den diagnosen jeg tenker på heller (som er en nevropsykologisk utviklingsforstyrrelse, ikke psykdom) 🙃 2 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Hun høres sprø og/eller teit ut. 1 1 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Noen som får seg til å påstå at en person "gjør folk syk" og "gjør folk full" og så videre er nok ikke "normal" noe sted verken geografiskt eller psykiskt... Så vedkommende har nok en vesentlig personlighetsforstyrrelse/har store psykiske problemer uavhengig av hvor vedkommende kommer fra. 4 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Det er vanskelig og si. Det kan virke som om hun her et eller annen form for psykisk lidelse, ikke vet jeg. 🤔 Jeg kjenner henne ikke, så vanskelig og diagnosere. 🙄 Entern skrev (På 23.4.2024 den 10:29 PM): Hun høres sprø og/eller teit ut. Det syns jeg var litt harskt av deg og si. 🤨 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (12 timer siden): Det syns jeg var litt harskt av deg og si. 🤨 Nei slett ikke, hun plager og trakasserer han med bisarre utsagn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå