Spillredaksjonen Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Slik blir det å spille Tales of the Shire Weta Workshop har sluppet den første skikkelige traileren. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
rabler Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april 1 hour ago, Kelo said: Animal Crossing, men i Hobbitun? What's not to like, lissom? 😄 Det er første "dekorer-hjemmet-ditt" spillet jeg er fristet til å teste. Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april rabler skrev: 1 hour ago, Kelo said: Animal Crossing, men i Hobbitun? What's not to like, lissom? 😄 Det er første "dekorer-hjemmet-ditt" spillet jeg er fristet til å teste. Kan like greit gjøre det hjemme istedet vel? Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april rabler skrev: 1 hour ago, Kelo said: Animal Crossing, men i Hobbitun? What's not to like, lissom? 😄 Det er første "dekorer-hjemmet-ditt" spillet jeg er fristet til å teste. Nei, jeg tenker at det kan bli et perfekt spill å innføre Tolkien-verden til barna :) 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Når jeg så bilde og tekst var jeg ganske stoked, men den traileren så virkelig ikke noe særlig ut. Jeg ser de presiserer at det er en alpha-utgave av spillet da. Jeg liker stilen, men det så teknisk veldig dårlig ut så jeg håper de tar seg den tida de trenger på å polere dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå