0rjan Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Om en stund skal jeg modde et Aopen Case Maxi ATX Tower... Om du ikke vet hvilket det er er det så er her en link : PSdata Og jeg har tegnet en skisse til hovdan jeg har tenkt å ha det. Her er alt ossen jeg har tenkt det... Alt det Rosa skal være pels (rosa pels) Her er bildet av alt sammen (Front/Bak/side) Men som dere kanskje ser på kabinettet er det et lite inhukk rundt der med CD rommene. Jeg tenkte å ha Lys i bunnen som lyser oppover mot CD rommene : Her er bildet av fronten Om dere har noen forslag til noen andre ting jeg kan gjøre, så hiv inn alle ideèr Mvh Ørjan Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) ehh.. er det der en HX08 eller HQ08?? driver og modder den samme. hehe.. så bare skissa.. så linken til psdata nå Endret 15. januar 2004 av Breiker Lenke til kommentar
0rjan Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Ok... Håper du tar bilder da så legger ut på forum Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 er ikke det der det samme du for kjøpt på mpx for Ca halve prisen??? Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hvor mange vifte plasser er det i det kabinettet?? Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hvor mange vifte plasser er det i det kabinettet?? orginalt er det ikke mer enn 3. en i front nede og to over PSU. iallefall hq'en jeg har. mener jeg har sett at de har 2 vifteplasser i tillegg på siden av IO panelet. er i såfall noe nytt de har begynt med, hvis jeg ikke tar feil da Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Mod kor? vifte i front og vindu... DU KAN BEDRE EN D Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 du har plass til VEEEEldig mange vifter i hx08 og hq08.. men når du får det er det egentlig plass til 4 stk. ( ferdigskjærte hull ) Skal snart sette inn litt vifter og viftestyring.. 2x80mm og 1x120mm . og bytte cpu vifta..veldig viktig. Og en ting til.. REttskrivning er no drittfolkens.. lær dere å skriv skikkelig slik at folk gidder å lese postene deres. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 det der er et HQ08. Driver på med det samme jeg også. Men det koster bare 274 på mpx.no da men fysj ROSA? *host* "stygg" *host* Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 malte mitt "impreza" blått og skar ut Subaru Impreza i siden.. fine ting.. ( huske å legge ut siste bildet snart av kassa ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå