Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe.. Har nettop bestillt et par ting fra microplex... Her er mitt opplegg:

 

4stk 3pins forlengere

1stk Enermax 120mm 22-39 db regulerbar vifte

1stk Gammel Bordtennis rackert :razz:

 

Skal skjære hull i rackerten for å plassere vifta på den.. Skal bruke den som kjøler på tg o.l :smile:

Lurer bare på en ting, hva burde jeg bruke for å skjære hull i rackerten? Den måler ca. 18cm x 24cm.. Litt rund i kantene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-10 16:38, haakon_d skrev:

en bordtennisrackert er vel gjerne litt rund i kantene :wink: Har spillt i 4 år nå... Bruk stikksag.



 

hehe, ja de er vanligvis ganske runde :smile: Har spillt så lenge jeg kan huske omtrent :smile: Har bordtennis bord hjemme..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-10 19:25, Kenny000 skrev:

Quote:


On 2002-03-10 18:43, fat_guy skrev:

hvorfor en rackert?


 

Helt sikkert for å kunne holde den i hånden. Frisk luft!

helt verdiløst!!! lag heller en cola kjøler(ikke så veldig orginalt lenger men har en større funksjon)

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg på TG, men jeg har alikevel laget en liten kul dings som kunne vekket litt oppmerksomhet på TG:

 

Den grønne lille saken fra monsters inc. Den med ett øye. Jeg demonterte denne, satte en blå 5mm LED inni øyet, felte ledningen inn i foten på monsteret, slik at ledningen ikke vises.

 

Voilà!

 

Der har du et kult lite monster som glaner på deg med intense øyne. (ehhh, jeg mener intenst øye!!!)

 

ROFL

 

btw, den fås i happy meal hos McDonalds....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-10 19:44, fat_guy skrev:

Quote:


On 2002-03-10 19:25, Kenny000 skrev:

Quote:


On 2002-03-10 18:43, fat_guy skrev:

hvorfor en rackert?


 

Helt sikkert for å kunne holde den i hånden. Frisk luft!

helt verdiløst!!! lag heller en cola kjøler(ikke så veldig orginalt lenger men har en større funksjon)

 

Ser oxo på den saken.. Men jeg vil prøve meg på en litt original cola-kjøler.. Må snakke med faren min om det.. (han driver et firma som fryser ned biologiske ting og tang for medisinsk bruk.. Han vet sikkert noe :razz: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...