Gå til innhold

Nye priser på HBO Max

Anbefalte innlegg

spetter skrev (12 timer siden):

Aktiver knappen var usynlig i outlooken på pc (i mailen) kan være noe som blokkerer norton brannmur osv ?

Jeg måtte logge meg på webmailen for eposten min. Da kom aktiver knappen opp som vist på bildet. Da fungerte det å aktivere premium 50%

Edit:
Slik så det ut for meg i outlook. Måtte derfor bruke webmail (domeneshop sin) Da kom knappen opp som vist på bildet lengre opp i tråden.

Edit2:
Skulle egentlig vist som dette:

Ser at jeg ikke har fått denne knappen i mailen. Prøvde å åpne med outlook desktop, og ingen hell der heller. Skrev en mail til kundeservice, så får vi se. Takk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (10 timer siden):

Klikket bare på knappen «aktiver nå». URL-en hadde en custom invite kode. 

Har ikke en VPN som gjør at de tror du er i USA og blir redirected? Prøv å logg inn på Max nettsiden først og så klikk linken på nytt. Ellers vet jeg ikke helt. 

Da har jeg ringt hbo og løst det. Jeg hadde abo gjennom Google play. Jeg måtte si opp avtalen der, vente til det er helt gått ut og ringe Max for å få en kode og aktivere nytt abonnement med halv pris og premium. Venter i spenning 😅 Du kunne bare få den nye avtalen gjennom mailen hvis du abonnerte til Max direkte. 

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...