Gå til innhold

Nye priser på HBO Max

Anbefalte innlegg

spetter skrev (12 timer siden):

Aktiver knappen var usynlig i outlooken på pc (i mailen) kan være noe som blokkerer norton brannmur osv ?

Jeg måtte logge meg på webmailen for eposten min. Da kom aktiver knappen opp som vist på bildet. Da fungerte det å aktivere premium 50%

Edit:
Slik så det ut for meg i outlook. Måtte derfor bruke webmail (domeneshop sin) Da kom knappen opp som vist på bildet lengre opp i tråden.

Edit2:
Skulle egentlig vist som dette:

Ser at jeg ikke har fått denne knappen i mailen. Prøvde å åpne med outlook desktop, og ingen hell der heller. Skrev en mail til kundeservice, så får vi se. Takk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (10 timer siden):

Klikket bare på knappen «aktiver nå». URL-en hadde en custom invite kode. 

Har ikke en VPN som gjør at de tror du er i USA og blir redirected? Prøv å logg inn på Max nettsiden først og så klikk linken på nytt. Ellers vet jeg ikke helt. 

Da har jeg ringt hbo og løst det. Jeg hadde abo gjennom Google play. Jeg måtte si opp avtalen der, vente til det er helt gått ut og ringe Max for å få en kode og aktivere nytt abonnement med halv pris og premium. Venter i spenning 😅 Du kunne bare få den nye avtalen gjennom mailen hvis du abonnerte til Max direkte. 

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tegnet et abb for HBO, halv pris for livet. Så endret de til Max med HBO. Ble da noe dyrerer men fortsatt halv pris. 

Nå skal de altså fjerne den delen av avtalen jeg tegnet og flytte den over på MAX, og betale ekstra for HBO...

Vi får vel ikke HBO innhold i det hele tatt uten å betale det dyreste alternativet.

Det er så sleipt gjort, har ingen intresse av MAX. 

Endret av didddan
Lenke til kommentar
mushi skrev (På 24.2.2025 den 12.43):

Da har jeg ringt hbo og løst det. Jeg hadde abo gjennom Google play. Jeg måtte si opp avtalen der, vente til det er helt gått ut og ringe Max for å få en kode og aktivere nytt abonnement med halv pris og premium. Venter i spenning 😅 Du kunne bare få den nye avtalen gjennom mailen hvis du abonnerte til Max direkte. 

Dette var sykt tungvindt, og ikkje minst forvirrande. Har sjølv HBO via Google play (litt usikker på kvifor men det var kanskje det som var enklast når eg ein gong i tida tegna HBO abonnement), eg ser at det er enkelt å oppgradere abonnementet via profilen i appen, men då minster ein 50% rabatten.

Her er det stor fare for at mange berre går inn på appen for å endre der og ender opp med å betale fullpris.

Lenke til kommentar

Det er i alle fall heilt klart at Max ikkje ønsker å videreføre livet ut rabatten til andre enn dei som er innaktive og blir overført til standard pakken med redusert tilbod.

Så vidt eg kan sjå så står det ingen stad på kundersenteret korleis ein skal endre abonnementet utan å miste livet ut rabatten. Det som derimot står veldig mykje om er at du mister rabatten om du seier opp abonnementet.

Lenke til kommentar
On 3/7/2025 at 11:14 AM, The Avatar said:

Så vidt eg kan sjå så står det ingen stad på kundersenteret korleis ein skal endre abonnementet utan å miste livet ut rabatten

Hvis du har mottatt en email fra Max, så har den et avsnitt som heter "Slik benytter du deg av tilbudet ditt" (om å aktivere 50% livet ut-rabatt for Premium). Der er det en knapp merket "AKTIVER NÅ".

Å lete etter denne funksjonen i kundesenteret er bare å gjøre det vanskelig for seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...