Sjørøver Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Oob2BA/hbo-max-kunder-faar-daarligere-abonnement Prisene er her Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Sjørøver skrev (1 time siden): https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Oob2BA/hbo-max-kunder-faar-daarligere-abonnement Prisene er her Ikke rart at piratvirksomhet har fått en ny renessanse… 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Da er det vel bare å lage en ny tråd rundt det og koble på forbrukerrådet. IKKE innafor at de sier offentlig at man får beholde rabatten når den blir på et dårligere abonnement enn det man hadde. Kan godt si opp jeg, men først vil jeg at max skal tvinges til å opprettholde den avtalen de ga oss. Får vi media og forbrukerrådet med så kanskje vi får gjort noe med det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Flere enn meg som faktisk prøver å stå i mot denne tvungede oppsigelsen de prøver seg på? Fikk først standard-svaret fra kundeservice, men har svart de igjen der jeg er tydelig på at jeg ikke godtar denne nedgraderingen og at jeg ikke blir å gi meg. Jeg kan fint si opp MAX og piratkopiere i stedet, hvis det er det de ønsker, men først vil jeg prøve å tvinge de til å opprettholde avtalen de ga. Det burde ikke være lov å kalle det "livet ut", og si at man får beholde rabatten når de tvinger på en nedgradering. Med så sterke regler mot falsk markedsføring vi har her så håper jeg forbrukerrådet vil tvinge de til å opprettholde avtalen. Med tanke på hvor utrolig ræva "Standard" kontra "Premium" er så er det jo i praksis en tvungen oppsigelse fra de. Jeg hadde aldri abonnert på standard-versjonen. Verdt å ta denne saken på prinsipp . Fuck de i ledelsen der Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Andre svaret jeg får. Virker ikke som de er interessert i å diskutere saken i det hele tatt og kun spytter ut standardiserte svaret. Svarer ikke på spørsmålene eller noe. Får sette av litt tid denne uken til å ta kontakt med forbrukerrådet, håper flere gjør det samme. Fuck Max-gjengen, håper ikke de slipper unna. Småpenger er det, men liker ikke når selskaper svindler på denne måten Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april On 19.4.2024 at 6:41 PM, Comma Chameleon said: Da er det vel bare å lage en ny tråd rundt det og koble på forbrukerrådet. IKKE innafor at de sier offentlig at man får beholde rabatten når den blir på et dårligere abonnement enn det man hadde. Kan godt si opp jeg, men først vil jeg at max skal tvinges til å opprettholde den avtalen de ga oss. Får vi media og forbrukerrådet med så kanskje vi får gjort noe med det. Hva var den opprinnelige avtaleteksten da? Stod det spesifisert hvilket abonnement og innhold man fikk halv pris på, eller kun at man fikk halv pris? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april WiiBoy skrev (8 minutter siden): Hva var den opprinnelige avtaleteksten da? Stod det spesifisert hvilket abonnement og innhold man fikk halv pris på, eller kun at man fikk halv pris? Kan se om jeg finner det fram, men det står nok ikke noe om "hvilket abonnement" det gjelder siden de kun hadde ett abonnement. Så det abonnementet det gjaldt er det eneste som eksisterte når man meldte seg opp. Når de nå i tillegg gjentatte ganger både i e-post og media har sagt at man får beholde rabatten (tek.no) så tolkes det slik at man får fortsette med det abonnementet man hadde og det nærmeste tilsvarende hvis de deler opp i nye. Spesielt siden dette ble sluppet før disse nye inndelingene kom ut. Dette blir nok litt som når et selskap skal gi deg erstatningsprodukt hvis de ikke kan reparere, da må de gi deg tilsvarende eller bedre. Her er det jo ingen tvil om at "Standard"-abonnementet er betydelig dårligere enn det vi har i dag og det er en grunn til at jeg/folk reagerer. Her har de sagt livet ut, som bør behandles mye strengere enn en hvis de ikke hadde det med. Man bør ikke godta falsk markedsføring. Streaming-verdenen har allerede tatt mange steg bakover. Mer fragmentering, økte priser, mer søppel-innhold som dårlig reality osv. Jeg har ingenting i mot å betale, jeg har vel 5-6+ streaming tjenester på konstant, men jeg synes også det er verdt å kjempe for å motvirke noe av den dritten de dresskledde narsissistene i ledelsen prøver å gjøre. Sleipinger . 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Noen som har tatt denne saken videre? Irriterer meg litt over at jeg kun har standard når jeg ser på penguin. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Sjørøver skrev (1 time siden): Noen som har tatt denne saken videre? Irriterer meg litt over at jeg kun har standard når jeg ser på penguin. Har klaget flere ganger men får bare nei tilbake. Så må vel ta det til forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Comma Chameleon skrev (10 minutter siden): Har klaget flere ganger men får bare nei tilbake. Så må vel ta det til forbrukerrådet. Gi en lyd om du sender inn, er med å støtte den. Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Betaler nå 159,- pr måned for premium-abonnement på max, og tror du ikke de har startet med å legge inn reklame for andre programmer når du skal se en episode av et TV-program?!! Blir å kansellere her også. Piratbukta neste! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå