Dagner Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Meget gode på gjenvinningspillet, men så må jo laget klare å utnytte bedre at de vinner ball i noen veldig gunstige posisjoner Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april 11 minutes ago, mafsa said: Hvordan var ikke det kort på Jackson? 🤯 Ble ikke gult heller. Så VAR i det hele tatt på den? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Bare å bestille ny tur til Dubai, burde jo vært 4-0 her, istedenfor så lurer jeg på om vi går til pause med ledelse Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Dårlige valg i avgjørende øyeblikk. Havertz trenger et mål igjen. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april (endret) Og så klart kort til Trossard.. hva f.. Endret 23. april av mafsa Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Og Arteta for protester! Helt rått gjort av dommer Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Det var faen meg på tide! Sykt hvor mange sjanser vi har brent nå 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Benny whiiite! Ødegård og rice er så bra. Helt Vilt å se presset/gjenvinningene. Pasningene fra ødegård er pure class. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Så klasse av Martin! Og endelig av Havertz og! Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Latterlig pasning av Ødegaard, en av ligaens beste spillere, men der skulle Cole Palmer FC hatt 2 frispark. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april VifteKopp skrev (Akkurat nå): Latterlig pasning av Ødegaard, en av ligaens beste spillere, men der skulle Cole Palmer FC hatt 2 frispark. Mye de skulle hatt og ikke har denne kampen 😂 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Chelsea sku vært 10 mann etter 8 min. Balance Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Skulle hatt en spiller mindre på banen først og fremst. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Jaja, dommeren og VAR er helt ute å kjøre begge veier. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Til tider vært litt skeptisk over at vi ikke har fått på plass en spiss, men når jeg ser hva chelsea har fått med jackson så er jeg glad arsenal har tatt seg god tid Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Ja, Jackson er en grusom avslutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå